изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
Пн -Пт:900-1800 | г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | company-epatage@ukr.net | epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, биллборды, ситилайты, троллы, стеллы, штендеры, оформление торговых и выставочных помещений, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы.
наружная реклама Киев


20 видів зовнішньої реклами: інфографіка

Зовнішня реклама далеко не сучасний винахід – ще в середньовіччі над входом в кабаки, аптеки, шевські майстерні або пекарні висіли ковані покажчики, розписні дошки, часто перелік послуг і товарів красивим шрифтом і практично незмивною фарбою наносився прямо на стіну будівлі магазину, майстерні або готелі.

Час тече, а реклама на вулицях тільки додається, вбираючи нові форми, методи, матеріали та технології. А чому? Тому що ефективність зовнішньої реклами не підлягає сумніву.

Дослідження агентства FutureFoundation від імені міжнародної асоціації операторів зовнішньої реклами «FEPE International», виявило, що зовнішня реклама – друге після телебачення медіа, яке користується найбільшою довірою споживачів в Європі і світі.

24% споживачів вважають зовнішню рекламу гідної довіри і тільки 3% споживачів найбільш довіряють інтернет-рекламі.

Проте, на ефективність зовнішньої реклами впливає величезна кількість факторів, але найбільш важливі – рекламний засіб і місце розміщення. Вона повинна якомога частіше потрапляти на очі (максимальна кількість точок огляду при будь-яких кутах зору), бути яскравою і лаконічною, щоб без праці сприйматися на ходу і бути цілком зрозумілою для масової аудиторії.

Вибрати цільову аудиторію для зовнішньої реклами практично неможливо, зате і проігнорувати, відключити її – теж неможливо. Отже, основні 20 видів зовнішньої реклами.

Print