изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
Пн -Пт:900-1800 | г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | company-epatage@ukr.net | epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, биллборды, ситилайты, троллы, стеллы, штендеры, оформление торговых и выставочных помещений, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы.
наружная реклама Киев


3 ключа до успішного рекламного щита

реклама на щитахРекламні щити були основою незліченних рекламних кампаній, і вони є одним з найбільш популярних варіантів для тих, хто використовує зовнішню рекламу. Це тому, що рекламні щити – це перевірений рекламний носій, який витримав випробування часом, вперше з’явившись в кінці 1800-х років і продовжуючи залишатися життєздатним варіантом для рекламодавців сьогодні. Хоча рекламні щити як і раніше є основним продуктом зовнішньої реклами, вони не всі створені однаково. Ось три ключа до створення успішного рекламного щита, який може підвищити цінність будь-якого маркетингового плану.

Отримати креатив

Через те, що реклама на рекламних щитах існує протягом такого тривалого часу, люди звикли бачити їх всюди. Ось чому важливо зробити ваш рекламний щит унікальним і привабливим, оскільки аудиторія проігнорує його, якщо це стандартний нудний прямокутник, до якого вони звикли. Це можна зробити різними способами, і можливості практично нескінченні.

Один із способів підкреслити свій рекламний щит – це дати йому незвичайну форму. Люди звикли бачити прямокутники, і якщо ваш рекламний щит має аспекти, які виступають зі звичайної прямокутної форми, вони будуть залучати їх увагу.

Інший варіант – використовувати навколишній район і навколишнє середовище навколо вашого рекламного щита. Включення навколишнього середовища додає унікальний і інтерактивний елемент в рекламний щит, який робить його відмінним від традиційних рекламних щитів.

Прості повідомлення

Хоча дизайн і структура самого рекламного щита повинні бути творчими і складними, повідомлення, яке воно намагається передати, має бути якраз навпаки. Творчі аспекти використовуються, щоб привернути увагу аудиторії, але як тільки ви це зробите, ви хочете принести просте і потужне повідомлення. Billboard дуже ефективні для брендингу, і підтримка простого повідомлення – кращий спосіб зробити це. Ця ідея особливо важлива для будь-яких рекламних щитів, які розміщуються вздовж доріг, оскільки аудиторія буде їздити і не матиме багато часу, щоб поглинути повідомлення.

Виберіть відповідне місце розташування

Цей ключ може стати найважливішим аспектом успішного рекламного щита. Зрештою, навіть самий креативний дизайн і потужна передача повідомлень будуть витрачені даремно на рекламний щит, який знаходиться в неправильному місці. Основне місце розташування буде варіюватися від рекламного щита до рекламного щита в залежності від обміну повідомленнями та цільової аудиторії, але є кілька стандартних атрибутів хорошого місця для рекламного щита.

Основним фактором, який слід враховувати при виборі місця, є кількість потенційних показів, які будуть отримані з цього місця розташування. В принципі, ви хочете подумати про те, скільки людина буде переглядати ваш рекламний щит кожен день, так як це те, за що ви платите. Іншим фактором є сума, яку ви будете платити за це місце. Щоб знайти ідеальне місце розташування, ви повинні порівняти вартість з потенційними враженнями, щоб визначити, де саме це вигідно. Як згадувалося раніше, дороги забезпечують відмінне місце для рекламних щитів і пропонують можливість декількох вражень в день, якщо вони розміщуються на маршруті, яким люди подорожують кілька разів в день. Інші приклади включають густонаселені мегаполіси або місцеві спортивні арени.

Це три основні чинники, які слід враховувати при покупці рекламного щита. Кожна рекламна кампанія на рекламному щиті відрізняється, але дотримання цих трьох ключових моментів максимізує ефективність кампанії. Як і в будь-якому рекламному носії, є правильний шлях і неправильний спосіб робити рекламні щити; І це правильний шлях.