изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
Пн -Пт:900-1800 | г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | company-epatage@ukr.net | epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, биллборды, ситилайты, троллы, стеллы, штендеры, оформление торговых и выставочных помещений, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы.
наружная реклама Киев


3 підказки для дизайну ідеального друкованого банера

 

банер на петровкеСтворення друкованого банера – фантастичний спосіб максимізувати ваші рекламні вимоги, дати вам максимальну стійкість і продемонструвати свій бізнес або бренд. Існує безліч варіантів від великих банерів з ПВХ до простих банерних банерів, що означає, що є щось підходяще для будь-яких цілей. Ми є експертами в цій галузі, маючи багаторічний досвід в наданні допомоги підприємствам максимально використовувати їх потенціал за допомогою друкованих матеріалів від візитних карток і листівок до буклетів і плакатів, і ми хочемо поділитися з вами щоб допомогти вам здобути найбільше вигоди з вашого друкованого банера.

Менше – це більше

Дуже заманливо використовувати банер, щоб перебирати всі можливі повідомлення та наповнювати його повним змістом і зображеннями, проте з точки зору кінцевого користувача сміливі й прості повідомлення та графіка є найбільш ефективним способом привернути увагу, а також виглядати професійно і впевнено.

Розумне використання кольору

Високоякісний матеріал, який використовується для виготовлення банерів, означає, що вони виглядають яскравими в повнокольоровому друку, тому ваш дизайн завжди повинен максимально використовувати колір. Подумайте про місце – де буде розміщений ваш банер? Ви можете використовувати колір, щоб виділить свій банер. Якщо у Вас усталений бізнес, обов’язково використовуйте свої брендові кольори і чітко позиціонує свій логотип у верхній частині банера, це забезпечить вам постійну ідентичність бренду в маркетингових матеріалах.


Підрахуйте свої слова

Перехожий повинен знати, хто ви і що ви пропонуєте найпростішим способом. Використання великої кількості написаного тексту може здатися зайнятим, безладним і не дати вашій аудиторії смислового навантаження. Спробуйте виробити своє ключове послання. Короткий і яскравий текст або повідомлення працюватимуть в сто раз краще, ніж сто слів. Ви хочете, щоб ваш банер захоплював увагу і втягував глядача, а не навіював смуток.

Це наші 3 ключових ради для створення досконалого друкованого банера для підвищення ваших рекламних акцій. Якщо ви шукаєте будь-які поради або допомога у виборі найкращого друкованого рішення для вашої компанії, зв’яжіться з нашою дружною командою на epatage-group.com.ua.