Audi і BMW потролліть один одного на білбордах
изготовление наружной рекламы

Виготовлення вивісок,широкоформатний друк

вивіски, світлові букви, об'ємні букви, стели, таблички, покажчики, широкоформатний друк, друк банерів, друк на самоклеючій плівці, друк на плівці Oracal, штендери, оформлення торгових приміщень, брендування автомобілів, поклейка вітрин плівкою, POS-матеріали, хештеги.
наружная реклама Киев
Рус


Audi і BMW потролліть один одного на білбордах

Рекламна війна між двома німецькими автобрендів розгорілася в столиці Тунісу.

Дилер BMW встановив провокаційний білборд навпаки мультибрендового автосалону з моделями концерну Volkswagen.

Авторинок Тунісу зовсім невеликий. Преміальні марки продають в Тунісі менше тисячі машин на рік кожна: даних за 2017 рік у відкритих джерелах нам знайти не вдалося, але в 2016-му Audi реалізувала в цій африканській країні 665 машин, BMW – 508. Mercedes-Benz, до слова, розмістився між ними з результатом 618 проданих автомобілів.

І ось на цьому скромному ринковому п’ятачку, уявіть собі, йде запекла боротьба. Днями, як повідомляє місцеве інтернет-видання Tuniscope, навпаки мультибрендового автосалону Ennakl Automobiles, який торгує моделями Audi, Porsche, Seat, Skoda і Volkswagen, з’явився білборд, встановлений на замовлення знаходиться по сусідству дилера BMW Ben Jemaa Motors. На чорному плакаті видно тільки характерні палаючі фари баварського автомобіля, а під ними розміщено напис: «Ніколи не пізно передумати».

Відділ маркетингу Ennakl Automobiles не розгубився і в найкоротші терміни поставив поруч з провокаційною рекламою конкурента свій білборд з написом: «Ми ніколи не змінюємо бренду, який виграє», при цьому над посланням красується емблема Audi з буквами L з боків, тобто таким чином вийшло слово LOOOOL, яке є відсиланням до розхожій мережевого акронимам LOL – розшифровується як Laughing Out Loud і перекладається на російську як «гучний сміх».

Не виключено, що в найближчі дні від дилера BMW  буде відповідь.

article4207