Донеччан вчать цінувати порядок у місті
изготовление наружной рекламы

Виготовлення вивісок,широкоформатний друк

вивіски, світлові букви, об'ємні букви, стели, таблички, покажчики, широкоформатний друк, друк банерів, друк на самоклеючій плівці, друк на плівці Oracal, штендери, оформлення торгових приміщень, брендування автомобілів, поклейка вітрин плівкою, POS-матеріали, хештеги.
наружная реклама Киев
Рус


Донеччан вчать цінувати порядок у місті

«У ливневок есть свое предназначение, а мусору нужен «дом» в виде урн». Такие бигборды с социальной рекламой появились в Донецке.

Всего 5 щитов. Таким образом коммунальщики привлекают внимание горожан к проблеме чистоты на улицах города. Где можно увидеть баннеры, знает журналист телеканала «Юнион» Инга Лапикова. 

«Семья из двух банок снимет мусорный бак. Чистоту гарантируем». Бигборд с таким объявлением появился на бульваре Пушкина. По словам горожан, глядя на подобную рекламу, сорить не хочется.

Блицопрос: 

– Я всегда считал, что мусор нужно выбрасывать только лишь в урну, и я всегда это делал. Я считаю, что это очень правильно, потому что ходишь по парку, не всегда успеют убрать, не всегда это бывает.

– Помогает в выборах, поможет и в уборке мусора. Каждый видит, каждый замечает. И детвору надо подучивать, чтобы убирали.

На разработку и изготовление бигбордов понадобилось полгода. Щиты рекламные агентства предоставили бесплатно. Лозунги и картинки придумала киевская компания.

Наталья Савченко, председатель общественной организации «Максимал»: «Есть уже макеты, которые нам понравились. Мы обратились к креативной группе, они разрешили нам их использовать. Какие-то доработки были, но они были маленькие, незначительные. Социальная реклама направлена на то, чтобы мы бережнее относились к нашему городу, красивому городу. Красота и чистота города зависит от нас самих».

Постеры призывают не только выбрасывать мусор в урны, но и не засорять им ливневые канализации. На этом рекламном щите нарисован человек, состоящий из отходов. В руках плакат: «Найдена совесть, верну за прописку в мусорном баке». Есть бигборд, изображающий  говорящую бутылку. Она просит, чтобы ее бросили в урну.

Константин Савинов, начальник Донецкого управления благоустройства и коммунального обслуживания: «Минимум 2% контактов с рекламной плоскостью людей заставляет задуматься о том, что они увидели. В центре города много людей находится. И даже если мы сможем достучаться до тысячи, до 5 тысяч людей, я думаю, что эффект будет достигнут».

Подобные бигборды появились пока только в центральных районах. В планах разместить аналогичные рекламные щиты по всему городу.

 

 

Источник: union.ua

 

«У ливнівок є своє призначення, а сміттю потрібен «дім» у вигляді урн». Такі бігборди з соціальною рекламою з’явилися в Донецьку.

Всього 5 щитів. Таким чином комунальники привертають увагу городян до проблеми чистоти на вулицях міста. Де можна побачити банери, знає журналіст телеканалу «Юніон» Інга Лапикова.

«Сім’я з двох банок зніме сміттєвий бак. Чистоту гарантуємо». Бігборд з таким оголошенням з’явився на бульварі Пушкіна. За словами городян, дивлячись на подібну рекламу, смітити не хочеться.

Бліцопитування :

– Я завжди вважав, що сміття потрібно викидати тільки лише в урну, і я завжди це робив. Я вважаю, що це дуже правильно, тому що ходиш по парку, не завжди встигнуть прибрати, не завжди це буває.
– Допомагає у виборах, допоможе і у прибиранні сміття. Кожен бачить, кожен помічає. І дітвору треба підучують, щоб прибирали.

На розробку і виготовлення бігбордів знадобилося півроку. Щити рекламні агентства надали безкоштовно. Гасла і картинки придумала київська компанія.

Наталія Савченко, голова громадської організації «Максимал»: «Є вже макети, які нам сподобалися. Ми звернулися до креативної групи, вони дозволили нам їх використовувати. Якісь доопрацювання були, але вони були маленькі, незначні. Соціальна реклама спрямована на те, щоб ми дбайливіше ставилися до нашого міста, красивому місту. Краса і чистота міста залежить від нас самих».

Постери закликають не тільки викидати сміття в урни, а й не засмічувати їм зливові каналізації. На цьому рекламному щиті намальований людина, що складається з відходів. У руках плакат: «Знайдена совість, поверну за прописку в сміттєвому баку». Є бігборд, який зображає розмовляючу пляшку. Вона просить, щоб її кинули в урну.

Костянтин Савінов, начальник Донецького управління благоустрою та комунального обслуговування: «Мінімум 2% контактів з рекламною площиною людей змушує задуматися про те, що вони побачили. У центрі міста багато людей знаходиться. І навіть якщо ми зможемо достукатися до тисячі, до 5 тисяч людей, я думаю, що ефект буде досягнутий».

Подібні бігборди з’явилися поки тільки в центральних районах. У планах розмістити аналогічні рекламні щити по всьому місту.