изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
Пн -Пт:900-1800 | г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | company-epatage@ukr.net | epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, биллборды, ситилайты, троллы, стеллы, штендеры, оформление торговых и выставочных помещений, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы.
наружная реклама Киев


Цифрове майбутнє зовнішньої реклами

 

led экраныОскільки реклама перемістилася від телевізійних і газетних колонок до мереж і соціальних мереж, цифрова хвиля отримала свою частку покровителів і критиків. Однак для зовнішніх рекламних рішень ці цифрові тенденції відкрили новий набір інструментів, які допомагають компаніям пропонувати замовникам більш персоналізовані продукти.

Незалежно від відмінностей між ринками, клієнтурою або віковими групами, більшість рішень OOH раніше пропонували однорозмірних рішення. В даний час зовнішня реклама вимагає більш цілеспрямованого, орієнтованого на дані, гнучкого і персоналізованого підходу. Згідно з результатами восьмого щорічного опитування Digital Place Based Advertising Association (DPBAA), понад 61% респондентів були зацікавлені в тому, щоб включити цифрові рішення на основі місць в свої витрати на зовнішню рекламу.

Ось кілька способів, якими зовнішня реклама охоплює цифровий поштовх:

Цифрові екрани: число цифрових екранів, які можна побачити в громадських місцях, зростає. Зростання числа цифрових екранів в різних містах може мати багато спільного з ослабленими державними правилами і більш низькою вартістю розміщення світлодіодних екранів. Зростання контрольованого середовища сприяли оцифрування зовнішньої реклами.

Споживачі гіпермаркетінга: завдяки технологіям існує безліч джерел даних, доступних рекламодавцям, щоб отримати нові відомості про споживачів. Такі дані, як історія веб-браузера, дані про мобільних операторах і записи про покупках, можуть допомогти компаніям розширити свої можливості.

Технологічні досягнення: Більшість людей на сьогоднішній день є частиною покоління смартфонів, які знаходяться в дорозі більшу частину дня. У зв’язку з таким способом життя, на відкритому повітрі, зовнішня реклама стала важливим засобом для компаній. З технологічними досягненнями, такими як збільшення проникнення мобільного зв’язку, брендам стало простіше взаємодіяти зі споживачем більш привабливим чином. Наприклад, рекламодавці використовують такі технології, як гео-тегування, доповнена реальність і розпізнавання осіб.

Підйом електронної комерції: для багатьох експертів зростання електронної торгівлі зіграло величезну роль в цифровому перетворенні зовнішньої реклами. Для брендів електронної комерції, основна увага приділяється контактам з клієнтами в місцях з високою досяжністю і високою віддачею, що робить оцифрований OOH незамінним для їх.

Ви не можете уникнути цифрового поштовху в рекламі OOH! Для більшості рекламодавців це відбувається в природному порядку речей, і від них ухилитися не вдасться. Зовнішня реклама також є одним з небагатьох секторів, які добре адаптувалися до змін в уподобаннях споживачів. Очікується, що цифрова зовнішня реклама буде рости в найближчому майбутньому, так як гравці OOH вибирають більш індивідуальні і інноваційні продукти для брендів.