изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
Пн -Пт:900-1800 | г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | company-epatage@ukr.net | epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, биллборды, ситилайты, троллы, стеллы, штендеры, оформление торговых и выставочных помещений, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы.
наружная реклама Киев


Google починає займатися продажем телереклами

реклама на ТВПерехід Google на традиційну продажу рекламних матеріалів для телереклами відбувається в той час, коли його платформа YouTube виявляється під вогнем від брендів, які не хочуть, щоб їх оголошення відтворювалися перед менш ніж придатними відео.

Google оголосила в своєму блозі, що почне пропонувати традиційну телерекламу через DoubleClick Bid Manager. Компанія буде інтегрована з WideOrbit, clypd і Google Fiber, щоб забезпечити доступ до національної, місцевої та адресної телевізійної відеореклами.

«Історично, телевізійна і цифрова реклама була куплена і виміряна за допомогою різних систем і валют. Додавши традиційну покупку ТВ-реклами в DoubleClick Bid Manager, ми робимо перший крок до того, щоб дозволити рекламодавцям і агентствам управляти своїми відео-кампаніями по цифровому і лінійному телебаченню більш ефективним способом », – пише Rany Ng, директор з управління продуктами на Google.

Google також заявляє, що вона надасть покупцям реклами «метрики, засновані на впливі», які будуть вимірювати такі речі, як ліфтинг на основі пошукових запитів Google і YouTube, які відбуваються після реклами.

Для мовників і програмістів Google заявила, що DoubleClick надасть доступ до різних типів покупців реклами, включаючи групи просунутих покупців телереклами в агентствах, які рекламують цифрові технології і глобальних рекламодавців.

RELATED: Google представляє аудиторію Раді ЗМІ YouTube

Компанія Google погодилася дозволити раді ЗМІ з аудиту перевіряти показники глядачів каналів YouTube. Огляд, яких також представив Facebook, забезпечить більшу прозорість для брендів і покупців реклами, які хочуть купувати рекламний час на YouTube.

Цікаво відзначити, що традиційний телевізійний рекламний ролик з’явиться через кілька тижнів після того, як компанія офіційно запустить свій віртуальний MVPD на YouTube TV, останній з довгої лінійки нетрадиційних телевізійних розподільчих платформ, які постачають невеликі пакети каналів через Інтернет.