изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
Пн -Пт:900-1800 | г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | company-epatage@ukr.net | epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, биллборды, ситилайты, троллы, стеллы, штендеры, оформление торговых и выставочных помещений, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы.
наружная реклама Киев


Інноваційна реклама на рекламних щитах

 

Інноваційний дизайн рекламного щита дуже важко пропустити. Ознайомтеся з цими блискучими прикладами …

Іноді, наявність блискучого дизайнерського портфоліо просто недостатньо. Великі і відомі постановники, арт-директора і рекламні агентства постійно думають про нові та інноваційних способах використання рекламного щита, щоб привернути увагу і уяву своєю цільовою аудиторією. Наступні блискуче творчі приклади дизайну рекламних щитів роблять саме це.

Reebok ZPump 2.0

инновационные рекламные щитыШведське агентство Animal придумало вражаючий спосіб рекламувати нових кросівок Reebok: вона створила зовнішній рекламний щит в центрі Стокгольма, кидаючи виклик людям на тест швидкості людини. Той, хто пробіг рекламний щит швидше 17 км / год, відкривав нову пару взуття ZPump 2.0.

На рекламному щиті використовувалася камера швидкості, розроблена спеціально для цієї кампанії, яка використовувала розпізнавання об’єктів в реальному часі і виявлення руху для визначення руху бігунів і розрахунку їх темпу.

Xbox

выживание на рекламном щитеЩоб отримати трохи додаткової уваги до нової гри Xbox Tomb Raider під час насиченого періоду запуску гри, McCann London придумав новий додаток для традиційного рекламного щита, перетворивши його в захоплююче реаліті-шоу. У рекламному щиті виживання грали геймери, які стояли на рекламному щиті в тесті на витривалість, зіткнувшись з суворою погодою, контрольованою громадськістю, і залучили тисячі глядачів за 22 години, які потрібні були, щоб зламати всіх його учасників.

iPod і iTunes

Неманестандартные рекламные щиты ніякої плутанини щодо того, що Apple намагається сказати з цим дизайном рекламного щита

Apple переконалася, що не буде ніякої можливості пропустити цю рекламну кампанію для свого магазину iTunes і iPod. Підносячись на кілька футів в повітрі, привабливий дизайн прикрашає фонтан продуктів, які можна придбати і насолодитися на популярному портативному медіаплеєрі.

Повідомлення Apple просте: об’єднайте iPod з iTunes, і у вас є нескінченне джерело розваг у вас під рукою.

Miele S8,

реклама над тунелемЧтоби просунути міць пилососа Miele S8, рекламне агентство в Братиславі Майер Макканн Еріксон розмістило цей блискучий дизайн рекламного щита над відомим тунелем.

Агентство потім знімало трафік протягом певного періоду часу, в результаті чого це відео створювало враження, що різні транспортні засоби всмоктуються в вакуумну трубу.

Економ – лампочка

реклама на щитахКреативне агентство Abbott Mead Vickers BBDO було мозком за цей геніальний дизайн рекламного щита лампочок

Цей простий, але винахідливий дизайн виходить від Британського агентства креативної реклами та управління брендом Abbott Mead Vickers BBDO. Ідея «менше – більше» є гігантською лампочку, яка випадає з центру червоного тла, єдині слова, які читаються «The Economist».

Використовуючи електронні датчики руху, лампочка висвітлювалася кожен раз, коли хтось йшов під нею. Відмінний, ефективний спосіб передати рекламне повідомлення.