изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
Пн -Пт:900-1800 | г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | company-epatage@ukr.net | epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, биллборды, ситилайты, троллы, стеллы, штендеры, оформление торговых и выставочных помещений, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы.
наружная реклама Киев


Штучний інтелект обійшов рекламників

Японці схрестили штучний інтелект з креативом, створивши першого в світі ІІ-робота з функціями креативного директора. Створена роботом реклама відразу ж перевершила роботу людини.

Креативний співробітник японського рекламного агентства McCann Шун Мацузака розробив першого в світі креативного директора-робота, який вміє створювати телевізійну рекламу. Матцузака і його команда представили своє творіння на щорічній конференції з реклами в Лондоні ISBA, повідомляє Business Insider.

Розробники почали з того, що розділили телерекламу на дві частини. Креативний бриф: тип бренду, мета кампанії, цільова аудиторія і меседж, який має доносити реклама. А також елементи ТВ-реклами: тон, манера викладу, зірки, музика, контекст і основне повідомлення.

Потім вони склали базу даних деконструювати роликів, куди увійшли переможці різних японських конкурсів за останні 10 років, відзначаючи кожен елемент, щоб допомогти штучного інтелекту визначити, що зробило ці ролики успішними.

Після цього рекламне агентство McCann влаштувало змагання між ІІ-креативщиком і справжнім живим арт-директором Міцуру Курамото. Обидва мали створити рекламу ментолових цукерок Clorets з меседжем: “Моментально свіжий подих з 10-хвилинним ефектом”. Клієнта попросили заповнити форму і вказати, які елементи він хотів би побачити в ролику. Після чого робот “прошерстил” базу даних в пошуках ідей (втім, над фінальною версією ролика працювали люди).

Готові роботи представили на загальнонаціональний суд і запропонували споживачам проголосувати за ту, яка сподобалася їм найбільше.

А як по-вашому – який з роликів створений за допомогою штучного інтелекту?



Штучний інтелект створив перший ролик. І за нього проголосували 54% респондентів. Таким чином, роботизований арт-директор переміг живого, хоч і з невеликим відривом.

Що стосується безпосередньо журі конференції, яке складалося з близько 200 експертів, то вони переважно обирали роботу, створену роботом.