изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
график: Пн -Пт:900-1800 | адрес:г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | e-mail:company-epatage@ukr.net | skype:epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, световые буквы, стеллы, биллборды, ситилайты, троллы, штендеры, оформление торговых помещений, изготовление выставочный стендов, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы, сувенирная продукция.
наружная реклама Киев


Дослідження OOH: зовнішня реклама збільшує престиж і популярність брендів

Зовнішня реклама може значно збільшити виручку і ринкову частку брендів, і залучити нових покупців, випливає з нового дослідження Standing on the Shoulders of Giants.

Відомий на рекламному ринку Великобританії аналітик Пітер Філд (Peter Field) на замовлення ooh-агентства Rapport (входить в рекламно-комунікаційний холдинг Interpublic Group) вивчив 147 кампаній з бази даних об’єднання британських рекламних агентств IPA Effectiveness Awards Databank.

Він порівняв результативність кампаній з часткою OOH не менше 15% медіабюджету (в дослідженні рекламодавці з часткою OOH від 15% називаються «потужними») і кампаній без out-of- home складової.

З’ясувалося, що зростання ринкової частки «потужних» рекламодавців на 36% перевищує значення аналогічного показника у компаній, які не користувалися зовнішньою рекламою. Перевищення зростання доходів склало 20%. Крім того, рекламодавці, які брали OOH медіа, залучали на 15% більше нових клієнтів. Короткострокові продажу у «потужних» рекламодавців підвищилися на 47% в порівнянні з брендами, які не використали OOH медіа.

95de584b354813b5a0640cf5727a9dd6746

В аналізі Філда є свідчення позитивного впливу популярності брендів (обумовленої OOH медіа) на результати інтернет-пошуку і активність в соціальних мережах. Вплив OOH на пошук оцінюється у «потужних» рекламодавців в 54%, а на соціальні мережі – 20%.

«Кампанії з OOH-компонентом забезпечують більш здоровий результат і посилюють вплив інших медіа, в порівнянні з тими кампаніями, що ігнорують out-of-home медіа», – каже Філд.

Згідно з результатами дослідження, «потужні» рекламодавці можуть розраховувати і на поліпшення таких характеристик, як повага бренду (41%) і його популярність (32%).

«Дані IPA узгоджуються з дослідженням Rapport в питаннях цінності OOH медіа і найбільш яскраво виражених ефекти його використання, а саме збільшення престижу і популярності», – каже Філд.