компания эпатаж груп

РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ЕПАТАЖ ГРУП»

ВИГОТОВЛЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ:

• вивіски • стелли • брендування приміщень • POS матеріали • брендування автомобілів • широкоформатний друк
изготовление наружной рекламы


У Сумах розробили Концепцію розміщення реклами

Управління архітектури та містобудування розробило регуляторний акт – проект рішення виконавчого комітету «Про затвердження Комплексної програми розміщення зовнішньої реклами в м. Суми на 2013 – 2018 роки». Проект розміщений на Муніципальному інформаційному порталі.

 
Проект рішення підготовлений з метою впорядкування розгляду питань видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами та створення комплексного підходу до розміщення зовнішньої реклами в обласному центрі.
 
Документ розроблений у зв’язку із необхідністю:
  • регулювання діяльності у сфері розміщення зовнішньої реклами через впровадження єдиного системного підходу до формування високоякісного естетичного міського середовища;
  • захисту інформаційного простору міста;
  • розробки загальних принципів розміщення реклами з урахуванням функціонально-планувальних чинників, типології елементів міського середовища;
  • розробки рекламно-інформаційного зонування міста відповідно до вимог затвердженого Історико-архітектурного опорного плану міста.
Документ складається з кількох додатків:
  • Комплексна програма розміщення зовнішньої реклами у м. Суми на 2013 – 2018 роки;
  • Схема зонування території м. Суми для розміщення зовнішньої реклами;
  • Альбом спеціальних конструкцій для реклами, рекомендованих для розміщення на території м. Суми;
  • Порядок розміщення вивісок у м. Суми.
Проект регуляторного акту приведено у відповідність до містобудівних вимог та вимог благоустрою міської території. Він регулює відносини між суб’єктами підприємницької діяльності, що провадять свою діяльність у сфері розміщення рекламних засобів, та органами місцевого самоврядування.
 
Планується реалізувати на території міста єдиний системний підхід в розміщенні зовнішньої реклами, а саме:
 
– впровадження зонінгу з визначенням пріоритетів для розміщення певних типів конструкцій в залежності від зони розміщення;
– впровадження типових проектів розміщення зовнішньої реклами на фасадах будівель, офісних та торговельних приміщень;
– вимоги до здійснення робіт з установки, експлуатації та обслуговування рекламних засобів;
– відстеження, контроль та оперативне регулювання міською владою діяльності з розташування рекламних засобів на території міста.
 
Прийняття нового регуляторного акту не передбачає перереєстрацію дозволів на розміщення зовнішньої реклами у м. Суми.
 
 
 
Джерело: meria.sumy.ua
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 

 

 Work.ua — самий кльовий наш партнер