Методи зовнішньої реклами
изготовление наружной рекламы

Виготовлення вивісок,широкоформатний друк

вивіски, світлові букви, об'ємні букви, стели, таблички, покажчики, широкоформатний друк, друк банерів, друк на самоклеючій плівці, друк на плівці Oracal, штендери, оформлення торгових приміщень, брендування автомобілів, поклейка вітрин плівкою, POS-матеріали, хештеги.
наружная реклама Киев
Рус


Методи зовнішньої реклами

методы наружной рекламыЯк споживач, ви бачите зовнішню рекламу майже кожен день, хоча в наші дні стає все важче і важче привернути увагу середнього клієнта. Кажуть, що кожен день ми бачимо сотні зовнішніх рекламних оголошень, більше, якщо ви живете в місті, такому як Київ чи Харків.

Зовнішня реклама також відома як реклама поза домом (OOH) – це широкий термін, який описує будь-який тип реклами, який доходить до споживача, коли він або вона знаходиться поза домом.

Зовнішню рекламу можна розділити на більш дрібні сегменти.

Зовнішня реклама вважається середовищем масового ринку, так само як мовлення, радіо, телебачення та кіно. З цієї причини вона краще використовується для широких повідомлень, брендингу та кампаній підтримки.

Типи зовнішньої реклами

Можливо, найбільшою метою будь-якого молодого рекламного агентства є творче бачення їх роботи, розміщених по вулицях країни, в якій вони брали участь. І один з найпоширеніших способів досягти цього – зовнішня реклама.

Найбільш поширеними формами зовнішньої реклами є:

  • Точки продажу
  • Вуличні меблі (автобусні зупинки, кіоски, телефонні будки і т. Д.)
  • Транзитна реклама та обгортання (таксі, автобуси, метро, потяги і т. Д.)
  • Мобільні рекламні щити
  • Партизанська реклама (також відомий як навколишнє середовище)

Раніше рекламний щит або зовнішня реклама були просто способом показу бренду. Неможливо передати складне повідомлення на носії, який люди бачать всього на кілька секунд або хвилин в кращому випадку, тому він розглядався як підтримка телебачення, радіо і преси.

Однак, з появою мобільних технологій і веб-сайтів, зовнішня реклама може тепер миттєво привести людей до чогось. Від QR-кодів, до простих веб-адрес або навіть таких додатків, як Snapchat і Instagram, зовнішня реклама може бути способом почати розмову зі споживачем або спонукати зовнішню кампанію до вірусної.

Деяка зовнішня реклама може стати фокусом для всієї кампанії, особливо якщо вона охоплює трюк або управляє взаємодією з користувачами і їх стільниковими телефонами.

Витрати, пов’язані із зовнішньою рекламою

Як і у випадку з іншими формами масового спілкування, сотні тисяч споживачів не дешеві. А оскільки конкуренція за рекламні щити збільшується, то і пов’язані з цим витрати також збільшуються.