изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
Пн -Пт:900-1800 | г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | company-epatage@ukr.net | epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, биллборды, ситилайты, троллы, стеллы, штендеры, оформление торговых и выставочных помещений, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы.
наружная реклама Киев


Методи зовнішньої реклами

методы наружной рекламыЯк споживач, ви бачите зовнішню рекламу майже кожен день, хоча в наші дні стає все важче і важче привернути увагу середнього клієнта. Кажуть, що кожен день ми бачимо сотні зовнішніх рекламних оголошень, більше, якщо ви живете в місті, такому як Київ чи Харків.

Зовнішня реклама також відома як реклама поза домом (OOH) – це широкий термін, який описує будь-який тип реклами, який доходить до споживача, коли він або вона знаходиться поза домом.

Зовнішню рекламу можна розділити на більш дрібні сегменти.

Зовнішня реклама вважається середовищем масового ринку, так само як мовлення, радіо, телебачення та кіно. З цієї причини вона краще використовується для широких повідомлень, брендингу та кампаній підтримки.

Типи зовнішньої реклами

Можливо, найбільшою метою будь-якого молодого рекламного агентства є творче бачення їх роботи, розміщених по вулицях країни, в якій вони брали участь. І один з найпоширеніших способів досягти цього – зовнішня реклама.

Найбільш поширеними формами зовнішньої реклами є:

Раніше рекламний щит або зовнішня реклама були просто способом показу бренду. Неможливо передати складне повідомлення на носії, який люди бачать всього на кілька секунд або хвилин в кращому випадку, тому він розглядався як підтримка телебачення, радіо і преси.

Однак, з появою мобільних технологій і веб-сайтів, зовнішня реклама може тепер миттєво привести людей до чогось. Від QR-кодів, до простих веб-адрес або навіть таких додатків, як Snapchat і Instagram, зовнішня реклама може бути способом почати розмову зі споживачем або спонукати зовнішню кампанію до вірусної.

Деяка зовнішня реклама може стати фокусом для всієї кампанії, особливо якщо вона охоплює трюк або управляє взаємодією з користувачами і їх стільниковими телефонами.

Витрати, пов’язані із зовнішньою рекламою

Як і у випадку з іншими формами масового спілкування, сотні тисяч споживачів не дешеві. А оскільки конкуренція за рекламні щити збільшується, то і пов’язані з цим витрати також збільшуються.