компания эпатаж груп

РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ЕПАТАЖ ГРУП»

ВИГОТОВЛЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ:

• вивіски • стелли • брендування приміщень • POS матеріали • брендування автомобілів • широкоформатний друк
изготовление наружной рекламы


У "Мій Світ" з'явилася мобільна реклама

Mail.Ru Group починає показ реклами мобільним користувачам соціальної мережі Мій Світ. Оголошення з'являються в стрічці користувача серед інших повідомлень його друзів.

Широкий вибір інструментів дозволяє формувати чітко вивірені адресні кампанії. Крім стандартних таргетингів (стать, вік, геотаргетинг по Росії, Україні і Білорусії з точністю до невеликих міст) рекламодавці можуть використовувати популярні мобільні таргетинги (модель телефону, тип інтернет-з'єднання і тип операційної системи). Ефективність рекламної кампанії підвищується завдяки обраному формату – оголошення показуються прямо у стрічці користувача серед інших повідомлень його друзів.

Аудиторія Мого Світу сьогодні перевищує 30 млн користувачів. З них, за даними LiveInternet за вересень 2013 року, більше 1 мільйона щодня заходять у соцмережу з мобільних пристроїв, і ця кількість постійно зростає. Тепер рекламодавці зможуть охопити цю активно зростаючу аудиторію.

"За даними Рейтингу Mail.Ru, кількість користувачів мобільного інтернету за останній рік зросла на 54%. Сьогодні практично кожен третій відвідувач рунету виходить у мережу зі смартфона або іншого мобільного пристрою, – зазначає керівник соціальної мережі Мій Світ Денис Алаєв. – Таргетинги, які гнучко настроюються дозволять рекламодавцям ефективніше просувати свій продукт серед мобільного аудиторії. Крім того, оголошення в новинній стрічці виглядають природно і зручні для користувачів Мого Світу".

Зараз рекламні пости демонструються при відвідуванні мобільної версії Мого Світу. Найближчим часом реклама також з'явиться і в мобільних додатках соціальної мережі.

 Work.ua — самий кльовий наш партнер