изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
Пн -Пт:900-1800 | г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | company-epatage@ukr.net | epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, биллборды, ситилайты, троллы, стеллы, штендеры, оформление торговых и выставочных помещений, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы.
наружная реклама Киев


Зовнішня реклама єкатеринбурзького кафе вразила його відвідувачів

Дракон – мабуть, – головний символ всієї азіатської культури. Ця міфологічна істота присутня в якості персонажа на багатьох святах, він є героєм міфів, казок, різних творів мистецтва. З ним асоціюється і азіатська національна кухня. У уральської столиці теж не обійшли увагою це вогнедишне чудовисько, яке створили для реклами кафе «Азіатаж». Воно відкрилося в Єкатеринбурзі ще навесні 2012 року. Авторами ідеї стали співробітники рекламного агентства «StreetArt ». Вони залучили для роботи компанію «Схід» і створили величезний плакат із зображенням дракона.

Треба сказати, що до справи рекламщики підійшли з усією оригінальністю. Дракон був викладений з 10000 китайських паличок для їжі. Як відомо, в будь-якому азіатському ресторані палички є своєрідним символом. Тому у створенні плаката взяли участь всі бажаючі. Перехожі отримували по парі паличок. Їм пропонувалося заповнити зображення, а потім відвідати ресторан з 10%-ою знижкою на асортимент страв. Коли плакат був готовий, його встановили просто перед входом до закладу. Вийшла не тільки чудова реклама, а й справжня візитна картка кафе. До речі, меню в ньому не обмежується китайською кухнею, тут подають японські, сінгапурські і навіть європейські страви.

Як ми бачимо, реклама може набувати найрізноманітніших форм. Наприклад, такі, як сучасні дахові установки, які є складним, але вкрай ефективним видом зовнішньої реклами. Зазвичай рекламна конструкція розміщується на даху офісу або будь-якої іншого будівлі. Вона добре проглядається з різних сторін. Така реклама значно підвищує статус компанії, вона добре запам'ятовується і сприяє розвитку фірми і зростанню її продажів. А виразність об'ємної конструкції досягається за рахунок її освітлення за допомогою неонових ліхтарів, люмінесцентних ламп, світлодіодів. Зображення дракона виявилося менш витратним, але враження від нього залишилося дуже хороше. «Це не перша незвичайна інсталяція дракона. Раніше художниця з США зібрала дракона з 40000 гудзиків. Теж вражає!» – Повідомив співробітник рекламного агентства.