изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
Пн -Пт:900-1800 | г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | company-epatage@ukr.net | epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, биллборды, ситилайты, троллы, стеллы, штендеры, оформление торговых и выставочных помещений, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы.
наружная реклама Киев


Зовнішня реклама демонструє свою міць в останньому дослідженні «Інтерактивна Європа»

интерактивная рекламаНещодавно компанія CBS Outdoor International провела друге дослідження «Interactive Europe», яке виявило переважний вплив зовнішньої реклами на громадськість. У дослідження були залучені дані 5283 осіб і 14 брендів з 6 європейських міст, в результаті чого з сектора домашнього маркетингу домінує зовнішня реклама.

Було встановлено, що 77% респондентів відреагували безпосередньо на зовнішню рекламу, в тому числі 20% згодом зробили покупки в Інтернеті, 16% – на Facebook, 13% – на завантаження додатків і 11% – на соціальні мережі. Аналіз трьох обраних інтерактивних зовнішніх кампаній також показав результати, такі як 54% аудиторії, більш імовірно, згадають про рекламу в бесіді, і 45% отже влучивши думку щодо торгової марки.

Збільшення використання смартфонів можна розцінювати як важливий фактор, оскільки пристрої забезпечують інтерактивність бренду у всьому: від скромного хештегома до QR-кодів і технології доповненої реальності. В середньому, 75% міської аудиторії в Європі є власниками мобільних пристроїв, а це означає, що тепер легше, ніж будь-коли, спілкуватися із зовнішнім світом реклами.