изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
Пн -Пт:900-1800 | г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | company-epatage@ukr.net | epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, биллборды, ситилайты, троллы, стеллы, штендеры, оформление торговых и выставочных помещений, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы.
наружная реклама Киев


Зовнішня реклама в сучасному місті

реклама в городеРеклама в сучасному світі відіграє провідну роль.

Без засобів просування товару мало хто знав би навіть про найпопулярніші в наш час брендах. Як і інші сектори індустрії, рекламна діяльність вносить свій вклад в розвиток економіки, забезпечує ефективне просування нових товарів і супутніх в їх експлуатації послуг.

Без сумнівів, «Реклама» – центральна подія в сегменті просування продукції і послуг. Роль організатора виставки покладено на ЦВК «Експоцентр», якому вдається збирати досить значну кількість учасників в одному місці (понад 17 тис. Експертів рекламної і PR сфер) з різних країн світу. Більше 91% всіх присутніх на заході – фахівці бізнесу, а половина відвідувачів відноситься до представників з країн ближнього зарубіжжя та регіональних компаній. Тому проект «Реклама» – найбільша виставка нововведень, ідей для просування продукції.

За допомогою такого великого події організаторам вдалося охопити всі сегменти рекламної галузі світу. Тому зовсім не дивно, що експозиція по праву вважається найефективнішим бізнес-плацдармом для рекламних компаній.

Реклама – перспективний сегмент в усіх куточках земної кулі. Саме за допомогою популяризації вдається просувати товар вгору по рейтингу продажів. Тому така подія, як «Реклама», без перебільшень буде ефективним засобом просування продукції, двигуном прогресу не тільки рекламного бізнесу, а й багатьох сегментів індустрії.

Роль реклами в сучасному світі

У наш час важко дати об’єктивну оцінку рекламної діяльності. Про значення PR можна говорити досить довго. Незаперечним залишається один момент – реклама оточує людину всюди: барвисті білборди, сітілайти на вулицях, публікації в газетах, радіо і ТБ пропаганда. Реклама потрапляє навіть на електронну пошту.

Безсумнівно, реклама – двигун торгівлі, особливо на сучасному етапі умов ринкової економіки. Асортимент товарів зараз переповнений всілякими пропозиціями, тому щоб виділити свою продукцію серед тисячі аналогів, необхідно вдатися до PR. Просування послуги або товару – контрольований процес, продуманий до дрібниць.

Завдання, покладені на популяризацію:

  • Сформувати у потенційного клієнта образ компанії;
  • Надати інформацію про предмет просування;
  • Викликати позитивні емоції;
  • Створити умови для покупки, а потім і повторної покупки продукції, прагнучи перетворити споживачів в постійних клієнтів;
  • Стимулювати продаж товарів.

Хороша рекламна кампанія дозволить домогтися успіху будь-якого почину. Нерідко інструменти PR використовуються в рішенні соціальних проблем. Соціальна реклама може бути спрямована на любов до близьких, боротьбу з бідністю, підтримку здорового способу життя. Останнім часом зросла значимість політичної реклами. Тільки в даному випадку ставка робиться на отримання голосів виборців. У будь-якому випадку, просування допомагає розвитку соціальної, економічної і політичної сфери. А правильне ведення PR-акції дозволяє домогтися бажаного результату.