компания эпатаж груп

РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ЕПАТАЖ ГРУП»

ВИГОТОВЛЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ:

• вивіски • стелли • брендування приміщень • POS матеріали • брендування автомобілів • широкоформатний друк
изготовление наружной рекламы


«Розумні» дзеркала можуть стати стандартним носієм реклами

С помощью вмонтированной в зеркало системы распознавания лиц можно определять пол человека и демонстрировать точно таргетированную рекламу. Такая технология может быть востребована, например, в кафе и ресторанах, где люди часто смотрятся в зеркала, пишет «РБК daily».

Задумка принадлежит создателю компании VisioSmart Владимиру Коровину. Человек подходит к зеркалу, система «узнает» его пол и в зависимости от «портрета» клиента выбирает, какой рекламный ролик ему показать. Причем устройство фиксирует реакцию потребителя на видеоряд, после чего передает данные в единую базу, доступ к которой открыт для рекламодателя.

Рекламное отражение пользуется спросом, при подобных темпах расширения сети «умных» зеркал к концу 2014 года можно будет заявлять о новом «стандартном» канале коммуникаций.

Стартап VisioSmart был запущен в 2011 году, в него было вложено больше $1 млн, в дальнейшие разработки Владимир Коровин планирует инвестировать еще $0,3–0,5 млн. Компания продает «умные» зеркала через рекламные агентства и поставщиков рекламных терминалов. Стоимость одного устройства составляет 120 000 рублей, в эту сумму входит покупка зеркала, системы распознавания лиц, программное обеспечение по сбору статистики для рекламодателя, а также подключение зеркала к интернету для дистанционного управления рекламными роликами.

 

 

Источник: journal.dasreda.ru 

За допомогою вмонтованої в дзеркало системи розпізнавання осіб можна визначати стать людини і демонструвати точно таргетовану рекламу. Така технологія може бути затребувана, наприклад, в кафе і ресторанах, де люди часто дивляться в дзеркала, пише «РБК daily».

Задумка належить творцеві компанії VisioSmart Володимиру Коровіну. Людина підходить до дзеркала, система «впізнає» його стать і залежно від «портрета» клієнта вибирає, який рекламний ролик йому показати. Причому пристрій фіксує реакцію споживача на відеоряд, після чого передає дані в єдину базу, доступ до якої відкрито для рекламодавця.

Рекламне відображення користується попитом, при подібних темпах розширення мережі «розумних» дзеркал до кінця 2014 року можна буде заявляти про новий «стандартний» канал комунікацій.

Стартап VisioSmart був запущений в 2011 році, в нього було вкладено більше $ 1 млн, в подальші розробки Володимир Коровін планує інвестувати ще $ 0,3-0,5 млн. Компанія продає «розумні» дзеркала через рекламні агентства і постачальників рекламних терміналів. Вартість одного пристрою становить 120 000 рублів, в цю суму входить купівля дзеркала, системи розпізнавання осіб, програмне забезпечення по збору статистики для рекламодавця, а також підключення дзеркала до інтернету для дистанційного керування рекламними роликами.

 Work.ua — самий кльовий наш партнер