изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
Пн -Пт:900-1800 | г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | company-epatage@ukr.net | epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, биллборды, ситилайты, троллы, стеллы, штендеры, оформление торговых и выставочных помещений, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы.
наружная реклама Киев


Оператори зовнішньої реклами витратять мільярд на впорядкування київських білбордів?

169813[1]Як повинні виглядати білборди, сітілайти та банери в столиці європейського міста, а, головне, скільки їх повинно бути в центрі, історичній частині міста, на периферії і в околицях? Це питання поставили чиновники Київської міської держадміністрації і внесли зміни до відповідного документу – Концепцію розвитку зовнішньої реклами Києва. Втім, нововведення устроїли не всіх: проти них, наприклад, виступає «Асоціація зовнішньої реклами України». Зміни, на думку членів Асоціації, вбивають бізнес малих операторів зовнішньої реклами: витрати операторів на впорядкування рекламних об’єктів згідно нової Концепції складуть в 1 млрд грн.

Основні претензії – до зміни форматних зон для розміщення об’єктів «наружки». Згідно з рішенням міськради від січня 2012 року, Концепція розвитку зовнішньої реклами Києва ділить місто на 5 форматних зон (нульова, перша, друга, третя і четверта). Сьогодні міські чиновники пропонують заборонити розміщення будь-яких об’єктів «наружки» в нульовий форматної зоні – історичних місцях, скверах, парках, на перехрестях і транспортних розв’язках. Максимальний розмір рекламного поля75 кв. м – допускається тільки в четвертій зоні, куди будуть входити магістральні вулиці, проспекти і шосе, що знаходяться за межами центральної частини міста. Відстань між сітілайти має становити не менше 40 м, між білбордами – 150 м.

Загальна кількість конструкцій на ринку зовнішньої реклами Києва, за даними КМДА, – 9447 одиниць (щит, призма, лайтпостер, беклайти, суперсайт, скролінг, відеоекран). Під нове регулювання підпадають 78% всіх рекламних конструкцій. В Асоціації запевняють, що Концепція, створена в 2012 році, на сьогодні не потребує зміни.

Звідки взявся 1 млрд грн? Для Асоціації суму підрахували експерти Офісу ефективного регулювання BRDO – на основі показників, наданих учасниками ринку зовнішньої реклами. Детальний розподіл коштів Асоціація не вказує – тільки перелік витратних статей:

– Витрати на придбання засобів – зокрема, обладнання, необхідного для продовження роботи на ринку;

– Процедури перевірки, внесення нових умов в договори з установами;

– експлуатаційні витрати;

– Технічне обслуговування обладнання, демонтаж існуючих рекламних конструкцій та монтаж на нові місця;

– Дозвільна і технічна документація на розміщення в нових місцях;

– Заливка фундаментів для нових конструкцій і фінансові втрати від списання конструкцій білборд-формату.

Окремо в Асоціації підрахували вартість адміністративних процедур щодо виконання всього цього і звітності – 13 млн 842 тис 216 грн.

«Рішення про внесення змін до Концепції є економічно необґрунтованим, – вважає голова« Асоціації операторів зовнішньої реклами України »Оксана Поліщук. – Витрати малого бізнесу влада вирішила не брати до уваги, хоча розрахунок обов’язковий для всіх нормативно-правових актів, які зачіпають інтереси малого та мікро-бізнесу. Більш того, влада не пояснює, чому так різко змінює правила гри для суб’єктів господарювання. Концепція була введена в Києві в 2012 році, для виконання її норм підприємці залучили інвестиції, вклали чималі кошти. До відома влади: термін окупності однієї рекламної конструкції типу скроллвід 14 років. Галузь ефективно і послідовно саморегулюється, щоб упорядкувати візуальний образ Києва, бізнес вже зробив ряд результативних кроків. Якщо ж міняти регулювання кожні два роки, галузь буде знищена ».

Виходить, ціна наведення ладу з «зовнішньою рекламою» в Києві непідйомна?