изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
график: Пн -Пт:900-1800 | адрес:г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | e-mail:company-epatage@ukr.net | skype:epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, световые буквы, стеллы, биллборды, ситилайты, троллы, штендеры, оформление торговых помещений, изготовление выставочный стендов, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы, сувенирная продукция.
наружная реклама Киев


Почему эффективны рекламные щиты?

02.09.17_blog-image-1.a-300x3001. Рекламні щити досягають споживачів на несвідомому рівні.

У 2013 році дослідження Arbitron Out of Home Advertising Study показало, що 84% мандрівників звертають увагу на рекламні щити, які вони розглядають. (До речі, це більше, ніж 71% в 2009 році, дослідження Arbitron National In Car Car).

Але як щодо 16% людей, які не звертають увагу на зовнішню рекламу? Виявляється, мозок все ще реєструє рекламні щити на несвідомому рівні, навіть коли ми не свідомо дивимося на них! Це тому, що наші мозок схожий на губку, поглинаючи інформацію про нашому оточенні, навіть якщо ми не підозрюємо про це.

Тому, навіть якщо ваш клієнт не усвідомлює, що дивиться на рекламний щит, насправді він дивиться!

2. Зовнішні оголошення допомагають бути ближче до своєї аудиторії.

За останні 30 років психологічного дослідження ефекту простого впливу доводить, що ми більш позитивно реагуємо на щось знайоме, ніж на щось незнайоме. Більш дивно, що це відбувається навіть тоді, коли цей незнайомий об’єкт схожий на відомий об’єкт!

Простіше кажучи, чим більше хтось знає про ваш бізнес, тим більше їм подобається і більше купує.
3. Рекламні щити викликають емоційні реакції.
Хоча ми можемо вірити, що ми думаємо що робимо, дослідження доводять зворотне. Виявляється, прийняття рішень в значній мірі є емоційним процесом. Фактично, згідно з дослідженням, 95% рішень про покупку обумовлені почуттями. Найчастіше ці почуття пов’язані з глибокими психологічними потребами – безпека, престиж і біологічні станів (такі як голод і спрага).

Це ключова причина, по якій оголошення настільки ефективні. Завдяки наявності більшого, живого зображення і здатності розповідати історію, рекламні щити можуть викликати сильні емоційні реакції, засновані на основних потребах.