Влада відстежує виконання закону про рекламу
изготовление наружной рекламы

Виготовлення вивісок,широкоформатний друк

вивіски, світлові букви, об'ємні букви, стели, таблички, покажчики, широкоформатний друк, друк банерів, друк на самоклеючій плівці, друк на плівці Oracal, штендери, оформлення торгових приміщень, брендування автомобілів, поклейка вітрин плівкою, POS-матеріали, хештеги.
наружная реклама Киев
Рус


Влада відстежує виконання закону про рекламу

 

У січні Госпотребінспекція України перевірила близько 2,5 тисяч рекламоносіїв і виявила порушення законодавства про рекламу, повідомив в інтерв’ю в.о. начальника відділу контролю у сфері послуг Госпотребінспекціі України Олег Кобельков. В цілому було виявлено 28 фактів вказівки цін у рекламі в іноземній валюті, а не в гривні, як того вимагає законодавство. У “Госпотребінспекціей вже розглянуто десять справ за ознаками порушення законодавства про рекламу та застосовано штрафні санкції на суму близько 12 тис. грн. Розгляд інших справ ще триває”, – зазначив фахівець.

За його словами, найбільші зловживання виникають при рекламуванні туристичних послуг, продажі автомобілів і об’єктів нерухомості – в цих сферах найчастіше ціни вказуються в валюті. Що стосується видів рекламоносіїв, то в першу чергу, це інтернет-ресурси і зовнішня реклама. Найбільше порушень перевірка виявила у Дніпропетровській, Київській та Тернопільській областях.
Разом з тим, крім контролюючої роботи територіальні управління відомства здійснюють роз’яснювальну роботу, спрямовану на попередження таких порушень, оскільки невиконання законодавства про рекламу найчастіше пов’язане з незнанням громадянами юридичних норм. “Будь-яка вказівка ціни в іноземній валюті навіть поруч із зазначенням у гривні не допускається і є порушенням законодавства про рекламу”, – зазначив Олег Кобельков. Він пояснює, що контроль здійснюється як завдяки постійному моніторингу порушень, так і шляхом реагування на звернення фізичних та юридичних осіб.
Нагадаємо, що вимога вказувати усі ціни виключно в національній валюті встановлено ст. 8 Закону України “Про рекламу”, згідно з якою вказівка цін на товари і послуги в рекламі повинно бути виключно у гривні. Це зроблено для того, щоб не вводити в оману громадян, а також знизити рівень доларизації української економіки.

Ціни на зовнішню рекламу