изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
график: Пн -Пт:900-1800 | адрес:г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | e-mail:company-epatage@ukr.net | skype:epatage2016

Изготовление и размещение наружной рекламы:

вывески, световые буквы, стеллы, биллборды, ситилайты, троллы, штендеры, оформление торговых помещений, изготовление выставочный стендов, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы, сувенирная продукция.
наружная реклама Киев
Меню


Влада відстежує виконання закону про рекламу

 

У січні Госпотребінспекція України перевірила близько 2,5 тисяч рекламоносіїв і виявила порушення законодавства про рекламу, повідомив в інтерв’ю в.о. начальника відділу контролю у сфері послуг Госпотребінспекціі України Олег Кобельков. В цілому було виявлено 28 фактів вказівки цін у рекламі в іноземній валюті, а не в гривні, як того вимагає законодавство. У “Госпотребінспекціей вже розглянуто десять справ за ознаками порушення законодавства про рекламу та застосовано штрафні санкції на суму близько 12 тис. грн. Розгляд інших справ ще триває”, – зазначив фахівець.

За його словами, найбільші зловживання виникають при рекламуванні туристичних послуг, продажі автомобілів і об’єктів нерухомості – в цих сферах найчастіше ціни вказуються в валюті. Що стосується видів рекламоносіїв, то в першу чергу, це інтернет-ресурси і зовнішня реклама. Найбільше порушень перевірка виявила у Дніпропетровській, Київській та Тернопільській областях.
Разом з тим, крім контролюючої роботи територіальні управління відомства здійснюють роз’яснювальну роботу, спрямовану на попередження таких порушень, оскільки невиконання законодавства про рекламу найчастіше пов’язане з незнанням громадянами юридичних норм. “Будь-яка вказівка ціни в іноземній валюті навіть поруч із зазначенням у гривні не допускається і є порушенням законодавства про рекламу”, – зазначив Олег Кобельков. Він пояснює, що контроль здійснюється як завдяки постійному моніторингу порушень, так і шляхом реагування на звернення фізичних та юридичних осіб.
Нагадаємо, що вимога вказувати усі ціни виключно в національній валюті встановлено ст. 8 Закону України “Про рекламу”, згідно з якою вказівка цін на товари і послуги в рекламі повинно бути виключно у гривні. Це зроблено для того, щоб не вводити в оману громадян, а також знизити рівень доларизації української економіки.

Ціни на зовнішню рекламу