изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
Пн -Пт:900-1800 | г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | company-epatage@ukr.net | epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, биллборды, ситилайты, троллы, стеллы, штендеры, оформление торговых и выставочных помещений, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы.
наружная реклама Киев


Застосування банерів в маркетингу

 

банер в маркетингеБанер-маркетинг – один з кращих способів впливу на дуже велику аудиторію – швидко. Банери – ідеальний маркетинговий інструмент для реклами ваших продуктів і послуг на спортивних заходах, виставках, конференціях, семінарах, на жвавих вулицях міста, в університетських містечках і т.д. Ключем до ефективного маркетингу банерами є ретельне планування, перш ніж ви почнете свою кампанію.

Наступні маркетингові основи для банерів допоможуть вам створити велику маркетингову кампанію:

Цільова аудиторія і місце проведення

Перш ніж ви зможете дізнатися, що банер повинен сказати і до чого підштовхнути, ви повинні знати свою аудиторію і місце проведення, на якому ви збираєтеся повісити свій банер. Великі аудиторії різноманітні за інтересами і мотивуючим факторів, тому важко відточувати одну із стратегій, яка буде найбільш успішною. Найкраще використовувати загальні інтереси. Наприклад, люди всіх верств суспільства відвідують спортивні заходи; Ви повинні визначити загальний знаменник тих, хто бере участь в конкретному спортивній події, щоб привернути їхню увагу. Як тільки ви дізнаєтеся про свою аудиторію і захід, переконайтеся, що повідомлення вашого банера націлене на дану аудиторію.

Виберіть розмір і стиль

Вкрай важливо знати відстань, з якого буде проглядатися банер, щоб вибрати відповідний розмір. Занадто великий або маленький, і банер буде нечитабельним. Наприклад, банер, який відображається в кулуарах відкритою футбольної гри, повинен бути набагато більше, ніж баннер, накладених на закритій конференції.

Вінілові банери відмінно підходять для більшості застосувань – вони міцні і легко чистяться. Вінілова сітка – кращий вибір, коли банер висить на сильному вітрі, оскільки він пропускає повітря. Для виставок, прес-конференцій та театральних заходів, полотна фони часто працюють краще, тому що вони міцні і вогнестійкі.

Розгляньте можливість друку декількох варіантів

Великі події часто залучають різноманітну аудиторію, тому ви можете збільшити віддачу від інвестицій, помістивши набір банерів для орієнтування на певні під-ніші аудиторії.

Не бійтеся проявити творчий підхід. Якщо ви орієнтуєтеся на жінок з одним продуктом, а для чоловіків – з іншим, подумайте про те, щоб повісити різні банери, наприклад, на входи в туалет. Ще краще, використати свій банер, щоб показати, де знаходяться туалети, – і, звичайно ж, також зв’яжіть своє повідомлення. І Вам гарантовані тисячі переглядів!

Визначте свою мету і не забудьте заклик до дії

Що ви хочете, щоб ваша аудиторія зробила, побачивши ваш банер? Чи є це частиною вашого зусилля з брендінгу або ви хочете, щоб ваша аудиторія викликала номер, відвідувала веб-сайт, відвідувала демонстрацію (наприклад, на виставці) або щось ще? Як і будь-який інший метод маркетингу, обов’язково включіть пропозицію і заклик до дії. Банери повинні бути не тільки прикрасами; Вони повинні бути високоефективними маркетинговими матеріалами, які призводять до дії.

Банерний маркетинг ідеально підходить для залучення потенційних клієнтів в різноманітну аудиторію. З ретельним плануванням ви можете збільшити продажі з чудовим маркетингом банерів. Перш ніж планувати свою кампанію, подумайте про це, щоб переконатися, що ви позиціонуєтеся, і надаєте величезний вплив на вашу аудиторію.

Візьміть будь-яку аудиторію великими живими банерами