Реклама мобільних додатків – найбільш швидкозростаюча на Facebook
изготовление наружной рекламы

Виготовлення вивісок,широкоформатний друк

вивіски, світлові букви, об'ємні букви, стели, таблички, покажчики, широкоформатний друк, друк банерів, друк на самоклеючій плівці, друк на плівці Oracal, штендери, оформлення торгових приміщень, брендування автомобілів, поклейка вітрин плівкою, POS-матеріали, хештеги.
наружная реклама Киев
Рус


Реклама мобільних додатків - найбільш швидкозростаюча на Facebook

Одним их самых быстрорастущих рекламных форматов в соцсети Facebook является реклама мобильных приложений из популярных онлайн-магазинов, рассказала журналистам представитель Facebook в России Екатерина Скоробогатова.

Как сообщал Digit.ru, мобильная реклама является одним из наиболее актуальных продуктов для Facebook. Рекламный доход Facebook за второй квартал составил 1,6 миллиарда долларов, из которых 41% пришелся на мобильную рекламу.

«Значительный рост демонстрирует как мобильная аудитория, так и реклама на мобильных устройствах. Потенциально это самый прибыльный сегмент, Facebook вкладывает много ресурсов в него. Сейчас реклама доступна на всех мобильных платформах смартфонов, а также на „обычных“ телефонах», — говорит Скоробогатова.

По ее словам, самым быстрорастущим форматом являются так называемые app store ads, позволяющие пройти по ссылке из соцсети в магазин приложений и установить ту или иную мобильную программу. «Этот формат — главный для игровых компаний. В то же время, бренды потребительских товаров пока зачастую предпочитают форматы с более масштабным охватом», — отмечает Скоробогатова.

В отношении недавнего инцидента с рекламой курительных смесей на Facebook в России, Скоробогатова подтвердила, что появление этой рекламы стало результатом технической ошибки. “Модерация рекламных объявлений ведется как автоматически, так и вручную, в подобном сочетании есть возможность ошибки. Но такие ошибки — важное основание для пересмотра правил и процессов модерации”,- сказала она, отметив, что алгоритмы модерации обновляются каждую неделю.

Наконец, отвечая на вопрос о том, какие действия Facebook предпринимает, чтобы снизить зависимость котировок своих акций от показателей рекламной выручки, Скоробогатова ответила, что соцсеть старается прежде всего думать о пользователях и рекламодателях. “Если компания хочет существовать на рынке долго, она должна работать, реализовывать продуктовую стратегию вне зависимости от того, что о ней думает фондовый рынок”,- считает она.

 

 

Источник: digit.ru

Одним із їх найбільш швидкозростаючих рекламних форматів в соцмережі Facebook є реклама мобільних додатків із популярних онлайн-магазинів, розповіла журналістам представник Facebook в Росії Катерина Скоробогатова.

Як повідомляв Digit.ru, мобільна реклама є одним з найбільш актуальних продуктів для Facebook. Рекламний дохід Facebook за другий квартал склав 1,6 мільярда доларів, з яких 41% припав на мобільну рекламу.

«Значне зростання демонструє як мобільна аудиторія, так і реклама на мобільних пристроях. Потенційно це найприбутковіший сегмент, Facebook вкладає багато ресурсів в нього. Зараз реклама доступна на всіх мобільних платформах смартфонів, а також на “звичайних” телефонах», – каже Скоробогатова.

За її словами, найбільш швидкозростаючим форматом є так звані app store ads, що дозволяють пройти по посиланню із соцмережі в магазин додатків і встановити ту чи іншу мобільну програму. «Цей формат – головний для ігрових компаній. У той же час, бренди споживчих товарів поки найчастіше надають перевагу форматам із масштабнішим охопленням», – зазначає Скоробогатова.

Відносно недавнього інциденту з рекламою курильних сумішей на Facebook в Росії, Скоробогатова підтвердила, що поява цієї реклами стала результатом технічної помилки.” Модерація рекламних оголошень ведеться як автоматично, так і вручну, в подібному поєднанні є можливість помилки. Але такі помилки – важлива підстава для перегляду правил і процесів модерації”, – сказала вона, зазначивши, що алгоритми модерації оновлюються щотижня.

Нарешті, відповідаючи на питання про те, які дії Facebook робить, щоб знизити залежність котирувань своїх акцій від показників рекламної виручки, Скоробогатова відповіла, що соцмережа намагається передусім думати про користувачів і рекламодавців. “Якщо компанія хоче існувати на ринку довго, вона повинна працювати, реалізовувати продуктову стратегію незалежно від того, що про неї думає фондовий ринок”, – вважає вона.