Реклама на фасаді
изготовление наружной рекламы

Виготовлення вивісок,широкоформатний друк

вивіски, світлові букви, об'ємні букви, стели, таблички, покажчики, широкоформатний друк, друк банерів, друк на самоклеючій плівці, друк на плівці Oracal, штендери, оформлення торгових приміщень, брендування автомобілів, поклейка вітрин плівкою, POS-матеріали, хештеги.
наружная реклама Киев
Рус


Реклама на фасаді

У жителів Петербурга з’явилася непогана можливість заробити. При цьому робити практично нічого не треба. Головне, щоб ваш будинок зовні цікавив рекламодавців. Якщо на даху вашої багатоповерхівки вже світиться реклама, а ви ще не озолотилися, то сюжет Єгора Кисельова – спеціально для Вас.

Вартість квадратного метра стіни, відведеної під рекламу, визначається на зборах власників. Гроші перераховуються на рахунок керуючої компанії або іншої юридичної особи. Потенційно в Петроградському районі заробляти на величезних білбордах може чи не кожен третій будинок. Але найчастіше брандмауери залишаються порожніми.

Винятки є. На Гатчинському, 18 монтаж рекламної конструкції ще буде – вивіска забере простір на фасаді між першим і другим поверхами, розповідає голова будинок- ради Антон Станкевич. При тому, що справа це для власників квартир прибуткове, рішення здати частину стіни під рекламу не було одноголосним. У підсумку, необхідні 2/3 голосів «за» все ж були отримані.

ТСЖ вправі оплачувати на виручені кошти комунальні платежі, але найчастіше гроші йдуть на рядовий благоустрій.

Денис Шабуров, перший заст. голови Житлового Комітету:

«Ремонт і утримання спільного майна в багатоквартирному будинку, тобто це може бути що завгодно, ремонт сходових клітин, ремонт покрівлі, заміна вікон у парадних багатоквартирного будинку на пластикові вікна тощо».

Фасад і дах будівлі відносяться до загального майна, тобто власники квартир мають повне право отримувати вигоду . І все-таки вирішальне слово залишається за міською владою. Схвалений мешканцями проект направляється до комітету з друку.

Сергій Серезлєєв, заст. голови комітету з друку і взаємодії зі ЗМІ:

“Ми направляємо на додаткове узгодження колегам з КГА, з ГіБДД. Коли приходять узгодження, ми формуємо пакет документів, дозвіл, і протягом 2 місяців видаємо це дозвіл”.

Відомий архітектурний критик Олексій Лепорк вважає, що у петербурзьких властей немає сформованого відношення до зовнішньої реклами: брандмауер – як візитна картка чи все-таки поверхня, за рахунок якої можна заробляти.

Олексій Лепорк, архітектурний критик:

“Можна знайти елементарний компроміс. Маючи великий брандмауер, можна це спокійно регулювати. Півроку на ньому є реклама – велика, величезний плакат. Для цього є комітет з архітектури, служби головного художника. Хочеш, півроку дивишся на цю дівчину, хочеш, отримуєш голу стіну».

За фактом, тільки в серпні на 126 схвалених рекламних носіїв відмовлено було майже в 450 випадках. Новий головний художник міста на своїй презентації також заявив, що збирається розібратися з рекламними термітами, від яких страждають стіни. Заява актуальна як ніколи – інші поверхні давно пора або зафарбувати, або завісити.