компания эпатаж груп

РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ЕПАТАЖ ГРУП»

ВИГОТОВЛЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ:

• вивіски • стелли • брендування приміщень • POS матеріали • брендування автомобілів • широкоформатний друк
изготовление наружной рекламы


Рекламний терор у київській підземці?

Днями активісти низки громадських організацій Києва зібралися під стінами КП “Київреклама”, щоб вимагати від чиновників навести лад у сфері реклами в метрополітені. Адже, на думку активістів, реклама в підземці – справжній ріг достатку, з якого місту перепадають лічені краплі, в той час як основні доходи осідають у приватних кишенях.
 

 

Скільки грошей “дарує” Київ комерційним рекламним агентствам, чому мирне стояння з плакатами закінчилося штурмом КП “Київреклама” і навіщо чиновникам знадобилися бійці спецпідрозділів міліції з автоматами, пише “Обозреватель. Кияни”.
 
Реклама в метро: не без шахраїв.
Купуйте квартиру! Позичте у нас грошей! Вилікуватися від виразки, радикуліту, геморою і тотального невезіння і відсвяткуйте чудесне зцілення келихом холодного пива … Ці та подібні заклики оточують будь-якого киянина, як тільки він спускається в столичне метро.
За кількістю реклами в підземці Київ перегнав навіть Москву. У тому, що рекламодавці так полюбили підземку, нічого дивного немає. Адже за силою інформаційного впливу метрополітен, що пропускає до 80% працездатного населення столиці, можна порівняти з телебаченням (основними споживачами якого останнім часом стають пенсіонери).
Однак дуже часто це інформаційне поле використовується недобросовісно. Принаймні, в цьому переконані учасники акції з красномовною назвою “Досить помсти рекламну пургу!”, Яка проходив 7 травня під будівлею КП “Київреклама”. Саме це підприємство з 2013 року зобов’язане укладати договори з рекламодавцями з приводу розміщення реклами не тільки на зовнішніх носіях (білбордах, сіті-лайтах та інших конструкціях), але і на транспорті, в тому числі і в метрополітені.
Учасники акції вважають, що в метрополітені не повинно бути місця рекламі сумнівних підприємств і послуг. “Вимагаємо, щоб у метро не було реклами пива і різних шахрайських структур, типу кредитних товариств, які, на відміну від банків, не мають ліцензій на подібну діяльність. Знаєте, що ломбард пише? Кредити під 0,6%! Є такі кредити взагалі в країні? Це ж явний обман! ” – Перераховує вимоги протестуючих координатор “Форуму порятунку Києва” Віталій Черняховський.

 

“Часто можна побачити скандальні будівництва на рекламі в метрополітені. Ми можемо там побачити рекламу МММ. Рекламу структур, які обманюють киян. Ми вийшли проти цього протестувати. Повинен бути відділ спеціальний в метрополітені, який має відстежувати зміст реклами. Розуміючи, що цю рекламу будуть бачити не просто передплатники або читачі газети, які заплатили за неї гроші, а випадкові люди, діти “, – упевнений ще один учасник акції, координатор” Київського віче “Вадим Торопов. За його словами, саме зміст реклами в метрополітені має скрупульозно вивчатися – щоб пасажири метро не стали мимовільними жертвами аферистів.
Обурює активістів також присутність у метро звукової реклами, яку, на відміну від реклами по ТБ, не можна ні приглушити, ні вимкнути. “Де написано, що я повинен терпіти цю рекламу, та ще й звукову, на станції” Майдан Незалежності “? Я замовляв цю послугу? На якій підставі звукова реклама тероризує пасажирів метро? Звукова реклама в підземеллі – це ж катування, по суті”, – обурюється Черняховський.
І я – не я, і реклама не моя …
Свої вимоги “прибрати рекламний сміття” з підземки учасники акції вирішили візуалізувати – і демонстративно порвали величезні рекламні плакати, які ще недавно прикрашали стіни платформ на станціях метрополітену. Уривки спочатку склали під дверима “Київреклами”. Потім вирішили віднести їх до кабінету начальника підприємства.
 
Під час вимушеної аудієнції Костянтин Барташ, який очолює КП “Київреклама”, заявив активістам, що прийшли вони не за адресою. І що його підприємство за рекламу в метро не відповідає. Мовляв, ніби і передали у відання “Київреклами” право укладати договори з приводу реклами в метро – але спритні оператори не поспішають міняти дешеві тарифи за договорами з метрополітеном на дорожчі – з “Київреклама”.
 

 

“Метрополітен і рекламні агентства уклали довгострокові договори, які нині діють. Ми не маємо права їх розривати або втручатися в господарську діяльність. Ми змушені чекати, поки вони закінчаться. Хоча малося на увазі, що” Київреклама “укладатиме договору, отримувати гроші і направляти ці гроші до бюджету “, – пояснив Барташ” Оглядачу “.
Він запевняє, що поки з реклами в метро за новими, збільшеними тарифами, “Київреклама” уклала тільки близько двох десятків договорів. По більшості договорів, що діють до 2020, а то й 2030 року, місто продовжує отримувати копійки. Наприклад, за один монітор всередині вагона метро оператор платить за старими договорами 3,75 грн. на місяць замість оновленого тарифу в 35 грн., а за 1 кв.м рекламної площі на дверях вагона – 16 грн. замість 150. За коментарями з приводу таких “вигідних” тарифів Барташ послав цікавих в метрополітен.
У метрополітені, у свою чергу, запевняють: у них ніяких договорів немає. “” У лютому 2013 року всі договори з реклами, крім кількох, по яких ведуться судові справи через нові тарифи, передані КП “Київреклама”, – заявила “Оглядачу” начальник прес-служби столичного метрополітену Наталія Шумак. Вона також зазначила, що від загальної суми рекламної угоди, укладеної “Київреклама” метрополітену перепадають сущі “сльози” – 15%, що в першому кварталі цього року склало 3,5 млн грн.
 
Ситуація, коли реклама є, а відповідальних за її розміщення – вдень з вогнем не знайти, виглядає абсурдно. Ще більш безглуздим є те, що хронічно збитковий метрополітен задовольняється крихтами, сидячи, образно кажучи, на мішку з грошима. “Робиться за такою схемою – рекламна контора укладає договір на те, що вона орендує якісь площі (одна – на рухомі рядки, одна – на монітори, а одна – розклеювання паперових оголошень). Укладається договір, мінімальна сума йде на метрополітен, просто мінімальна орендна плата. Люди платять мінімум, я думаю, він в 100 разів менше, ніж реальна оплата за рекламу. А приватники куші знімають, тому що, враховуючи кількість людей у ​​метрополітені, там, напевно, одні з найдорожчих рекламних площ. І там неймовірні суми “, – розповідає Торопов.
Що може “Київреклама”?
 
Як виявилося, вплинути на зміст реклами – в тому числі, і сумнівних підприємств і послуг, також проблематично. І в Київському метрополітені, і в “Київрекламі” запевняють: те, що рекламується – цілком і повністю на совісті рекламодавця. “Це сюжет реклами, а ми, за законом про рекламу, не можемо втручатися в сюжет. Ми можемо оцінити щодо зовнішньої реклами: законна ця конструкція або незаконна. Є у неї дозвіл або її немає”, – розводить руками Барташ.
 

 

Приблизно так само реагує він на вимоги демонтувати джерела звукової реклами. “Якщо звукова реклама не заборонена – значить, вона дозволена”, – каже начальник “Київреклами”, додаючи, що до цього прояву рекламної дійсності у столичній підземці очолюване ним підприємство має таке ж відношення, як до “проблеми винищення блакитних китів”.
Та й забезпечити гарантовані законом 10% рекламних площ під соціальну рекламу підприємство теж не може. Адже практично всі рекламні площі, за словами чиновників, в приватних руках. “Вся соцреклама, яку ви бачите в Києві – це все ми просимо операторів, які розміщують рекламу, розмістити на певний час певні сюжети. За це вони позбавляються від сплати за цей період. Це соціально значуща реклама, і Київ готовий на це йти і зменшити надходження до бюджету “, – говорить Барташ.
Активісти ж запевняють – розмістити соціальну рекламу в тому ж метрополітені настільки ж просто, як влізти у вушко голки. “Ми зверталися до всіх, не тільки до керівництва метрополітену. Торік вони нам дали рекламу у вагонах – але дали вони її зі скрипом. Як сказала нам відповідальна за рекламу – ми єдині, хто отримав за останні 6-7 років соціальну рекламу” , – скаржиться Юрій Клейнос, голова організації “Тверезий Київ”, якого взяти участь в акції змусили якраз безрезультатні спроби популяризувати здоровий спосіб життя через рекламу в метро.
Під час зустрічі активістів з керівником “Київреклами” не обійшлося без скандалу. Спочатку захистити начальника грудьми в прямому сенсі слова намагалися його заступниці, які досить грубо вимагали від пікетників і журналістів “очистити” приміщення. Коли активісти на заклики не відгукнулися, співробітники “Київреклами” зателефонували 102 і, коли неждані гості вийшли з будівлі, їх, крім звичайних міліціонерів, вже чекали бійці спецпідрозділів МВС, озброєні автоматами.
 

 

Правоохоронці на чолі з не побажали представитися чоловіком у цивільному, спробували затримати одного з організаторів акції – Віталія Черняховського.
Але під прицілами телекамер переходити до рішучих дій міліціонери не зважилися – обмежилися невиразними пропозиціями “затриматися для розмови з начальником”, а потім – “для написання пояснення”. Від такої перспективи Черняховського врятували журналісти.
У їх оточенні координатор “Форуму порятунку Києва” спустився в метро, ​​наостанок пообіцявши не тільки зривати незаконну рекламу, а й домагатися звільнення відповідальних за її поява в підземці чиновників – у разі, якщо вони добровільно не наведуть порядок у ввіреній їм сфері.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Джерело: kiyany.obozrevatel.com
 Work.ua — самий кльовий наш партнер