Український ринок зовнішньої реклами показав зріст
компания эпатаж груп

РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ЕПАТАЖ ГРУП»

ВИГОТОВЛЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ:

• вивіски • стелли • брендування приміщень • POS матеріали • брендування автомобілів • широкоформатний друк
изготовление наружной рекламы


Український ринок зовнішньої реклами показав зріст

За даними дослідницької компанії Doors Consulting, за минулий рік кількість рекламних площин в Україні збільшилась на 5,6 тис. – до 83,9 тис. При цьому зросла кількість як конструкцій малого формату, наприклад сітілайтів, так і великого – білбордів.
 
Як повідомляє "Коммерсант-Україна" у матеріалі "Рік завершили зі щитом", частково зростання пояснюється модернізацією парку конструкцій – на більш сучасних може розміщуватися більше рекламних сюжетів, – а також розширенням покриття дослідження. Але, за оцінками учасників ринку, ці фактори могли збільшити число площин лише на 1,5-2 тис.
 
Зростання кількості площин малого формату пояснюється політикою місцевої влади, яка вирішила торік скоротити чисельність щитів у центрах міст, вважає керуючий директор компанії Gallery Костянтин Рубан. "У Києві, Одесі та Дніпропетровську звобили спеціальне зонування, заборонивши у центральних районах найпоширеніший формат – щити 3х6 м", – нагадує директор компанії "Європлакат" Олександр Метлушко. Після заборони більшість операторів замінили ці щити на більш компактны ситілайти, пояснює він.
 
Однак пояснити зростання кількості білбордів оператори можуть. Найпомітніше прогресувала компанія "Прайм груп", що зуміла торік потіснити лідера сегмента великих форматів BigBoard Ukraine. Але зростання "Прайма", як і зростання "Gallery", відбулося за рахунок поглинання дрібніших конкурентів.
 
Одночасно зі зростанням ринку відбувається і його консолідація – частка десяти найбільших операторів за рік збільшилася на 9 п.п., до 54% ​​в малому форматі і на 6 п.п., до 43% – у великому.
 
 
 
 
 
Джерело: smi.liga.net
 
 Work.ua — самий кльовий наш партнер