Проект «Архітектурні скарби України»»: спільно заради кращого
изготовление наружной рекламы

Виготовлення вивісок,широкоформатний друк

вивіски, світлові букви, об'ємні букви, стели, таблички, покажчики, широкоформатний друк, друк банерів, друк на самоклеючій плівці, друк на плівці Oracal, штендери, оформлення торгових приміщень, брендування автомобілів, поклейка вітрин плівкою, POS-матеріали, хештеги.
наружная реклама Киев
Рус


Проект «Архітектурні скарби України»: спільно заради кращого

Що спільного у костьолу святого Андрія у Львові, будинку із химерами в Києві, луганського готелю «Україна»?

Відповідь на це питання дає соціальний проект «Архітектурні скарби України», який побачили на своїх вулицях мешканці більше тридцяти українських міст в січні 2014 року. Проект розроблено та реалізується за ініціативою та при підтримці Асоціації міст України, Національної спілки архітекторів України, департаменту містобудування та архітектури КМДА, провідного ooh-оператора Прайм груп та рекламно-поліграфічної компанії Grande Affiche.

Ініціатори проекту поставили собі за мету почати конкретні дії, спрямовані на підвищення самоповаги та взаємної довіри мешканців різних міст країни. Мета проекту — позитивна зміна ставлення мешканців українських міст до власної історії, оточуючого середовища, нашої країни в цілому.

«Городяни, залучені в життя рідного міста та зацікавлені іншими містами країни» — так формулюють головне завдання проекту його ініціатори.

«Проект відповідає на соціальний запит — потребу в самоідентифікації мешканців міст та візуалізує для решти українців унікальне культурно-історичне надбання. Він є дією зі створення єдиного смислового простору «архітектура міст України, що дозволяє дезавуювати негативні міфи та фобії», — коментує мету проекту його арт-керівник Ігор Степанов.

Унікальність проекту полягає не тільки в масштабі (більше тридцяти міст країни), а й в самому підході, який об’єднав у спільну позитивну дію такі різні суб’єкти як міська влада, професіональна спільнота архітекторів та представники рекламного бізнесу.

«Цей проект є логічним продовженням роботи, яку наша компанія веде вже кілька років поспіль. Власне, це та інші подібні проекти мають за мету створення простору спільної позитивної дії та підвищення самоповаги та братерства українців, — переконана керуючий партнер ooh-оператора Прайм груп Катерина Храмова. — Ми вважаємо за честь бути співзасновником цього проекту та можливість зробити свій внесок у розвиток українських міст».

«Ми щиро раді тій позитивній реакції, яку виказали керівники міст-учасників проекту. Власне, необхідність такого проекту вже давно набула актуальності. І наша Асоціація, як територія спілкування різних українських міст, його підтримує та вважає за доцільне подальший розвиток», — коментує Мирослав Пітцик, виконавчий директор Асоціації міст України.

«Реклама може прикрашати наші міста. Реклама може та має вирішувати вагомі соціальні завдання. Питання тільки в підході та націленості на спільний позитивний результат. На нашу думку, цей проект наочно демонструє цю тезу», — коментує Олег Калініченко, директор рекламно-поліграфічної компанії Grande Affiche.

«Колективний та творчий підхід до питання свідомого та відповідального ставлення до нашого спільного міського простору — це те, що відрізняє цей проект. Розвиток можливий за умови спільного вирішення питання між міською владою, суспільством та бізнесом», — підкреслив Сергій Целовальник, голова департаменту містобудування та архітектури КМДА.

«Архітектура українських міст така ж виразна та цінна, як і провідних міст світу. Нажаль, ми це забуваємо або не помічаємо. Тому дуже важливо звернути увагу суспільства на цей факт та надати позитивний приклад, створити орієнтири для збереження та розвитку унікального обличчя наших міст», — переконаний Володимир Гусаков голова Національної спілки архітекторів України.

Ініціатори проекту вже планують його продовження і розширення та запрошують до участі спільноти міст, бізнесменів та всіх, кому не байдужа репутація України.

Для довідки

Перша хвиля проекту проводиться з січня по березень 2014 року.

Всього українцям буде представлено 14 архітектурних пам’яток із різних міст країни.

Кожна пам’ятка характеризує архітектурний стиль міста та вибирається місцевими архітектурними експертами.

Для проекту залучено більше 300 рекламних поверхонь у таких містах: Александрія, Алушта, Вінниця, Дніпродзержинськ, Дніпропетровськ, Донецьк, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Кам’янець-Подільський, Київ, Кіровоград, Кременчук, Луцьк, Львів, Мелітополь, Мукачеве, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Севастополь, Суми, Тернопіль, Ужгород, Феодосія, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці, Ялта.

 

 

Джерело: ooh-space.in.ua