изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
Пн -Пт:900-1800 | г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | company-epatage@ukr.net | epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, биллборды, ситилайты, троллы, стеллы, штендеры, оформление торговых и выставочных помещений, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы.
наружная реклама Киев


Поради щодо створення ефективної зовнішньої реклами

дизайн наружной рекламыОстаннім часом, коли я щоранку ходжу на роботу, я помічаю багато зовнішньої реклами – багато поганої зовнішньої реклами. Ті рекламні конструкції, які ви бачите на перехрестях, настільки насичені інформацією, яку навіть не можна прочитати, коли ви знаходитесь на зупинці на відстані 20 метрів. Отже, мені прийшла ідея, що, можливо, деякі поради щодо ефективного дизайну зовнішньої реклами буде хорошою темою для наступної статті …

Дизайн зовнішніх і внутрішніх рекламних конструкцій.

Більшість людей не розуміють, що існує безліч запитань і факторів, які слід враховувати перед і в процесі розробки дизайну.

Наступні принципи дизайну використовуються фахівцями з графіки для створення привабливих вивісок, які є зручними для читання, привабливими для очей і мають найбільший вплив: Створюйте зовнішню рекламу видимою і зрозумілою – Менше дійсно більше.

Рекламні конструкції мають різну форму і розмір, тому переконайтеся, що ви вибрали розмір, який відповідає відстані, на якій ви очікуєте побачити вашу вивіску або рекламну конструкцію. Подумайте, де вона буде розташована і які перешкоди можуть бути на шляху. Видимість є найважливішою частиною Вашої вивіски.

Уникайте безладу – успішні вивіски показують повідомлення лаконічно. Повідомлення на рекламних конструкціях (білбордах, щитах, банерах і т.д.) повинно містити якомога менше слів для вашої цільової аудиторії. Додавання занадто багато слів або рядків тексту ускладнює читання на відстані.

Білий простір – це область дизайну, яка залишається розкритою текстом або графікою (пробіл може бути кольором). Порожній простір, що оточує текст і графіку, настільки ж важливий, як і інші конструктивні міркування. Існує тенденція до бажання “заповнити” доступну площу з такою кількістю тексту, наскільки це можливо. Але коли тексту багато, стає важче читати. Тридцять-сорок відсотків області лицьової частини рекламної конструкції слід залишити без змісту для оптимальної читаності.

Тип шрифтів – Загалом, для максимально зрозумілою форми слід використовувати стильні чисті, чіткі, легкі для читання типи стилів. Більшість професійних шрифтів мають різну вагу, починаючи від звичайного, чорного, розширеного тощо. Використовуйте їх в ваших інтересах, віддаючи пріоритет або перевагу певним частинам вашого повідомлення.

Існує неправильне уявлення, що букви повинні бути ВЕЛИКИМИ для читання з відстані. Однак візуальні тести прийшли до висновку, що текст верхнього та нижнього регістру більш розбірливий з відстані, ніж усі великі літери. Оскільки глядачам може знадобитися всього кілька секунд, щоб отримати ваше повідомлення, збільште зручність читання вашого бренду, не використовуючи великі літери.

Як правило, не використовуйте більше двох різних шрифтів в одному дизайні. Вибір двох шрифтів, що доповнюють один одного, може зробити ваше повідомлення виділеним. Найголовніше, використовуйте шрифти, які чітко розбірливі при перегляді на відстані.

Наступна таблиця представлена в Раді з реєстрації Сполучених Штатів (USSC) і допоможе вам визначити, який тип і розмір шрифту потрібен для вашої реклами:

Зображення і графіка.

Додавання відступу може збільшити швидкість читання до 25%.
Відступ часто рекомендуються, коли автомобілісти – це цільова аудиторія. Вони, як правило, викликають увагу до повідомлення.
Крім того, повнокольорові цифрові фотографії можуть бути включені в конструкції, щоб збільшити вплив рекламного повідомлення.
Логотипи, ілюстрації і інші графічні елементи також можуть бути додані для візуального вдосконалення дизайну та макета.

Вибираючи фон для свого дизайну, не використовуйте нічого, що ускладнить фокус на головному повідомленні. Чорний чудово контрастує з будь-яким світлим кольором, і білий колір добре працює з темними кольорами. Чим більше контраст, тим більше розбірливий текст для читання на відстані.

Видимість різних колірних комбінацій.

Ці 15 колірних комбінацій для нанесення написів були перевірені на читання на відстані Американською асоціацією зовнішньої реклами Америки (OAAA). Результати показані в зазначеній послідовності, з # 1 – найбільш розбірливою, а # 15 – найменш розбірливою.

  1. чорний на жовтому
  2. чорно-білий
  3. жовтий на чорному
  4. білий на синьому
  5. зелений на білому
  6. синій на жовтому
  7. білий на зеленому
  8. білий на коричневому
  9. коричневий на жовтому
  10. коричневий на білому
  11. жовтий на коричневому
  12. червоний на білому
  13. жовтий на червоному
  14. червоний на жовтому
  15. білий на червоному

Виконавши наведені вище рекомендації, ми гарантуємо, що ваша реклама стане доступною для читання, і ваше повідомлення стане чітко вираженим для своєї аудиторії.

Як завжди, компанія Епатаж Груп тут, щоб допомогти Вам з будь-якими Вашими питаннями або проектами!