изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
Пн -Пт:900-1800 | г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | company-epatage@ukr.net | epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, биллборды, ситилайты, троллы, стеллы, штендеры, оформление торговых и выставочных помещений, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы.
наружная реклама Киев


Вільний трендовий звіт: чому розташування - нова валюта маркетингу

kaiser_permanente_bubbles_outdoor_153250_adeevee[1]Пошук ефективних способів доставки фірмових повідомлень в сучасній складній медіа-середовищі – одна з найбільших проблем, що стоять перед рекламодавцями.
Традиційні методи реклами стали більш ефективними, оскільки споживачі витрачають більше часу в місцях, де маркетологи традиційно  їх установлюють. Крім того, увагу споживачів було фрагментована по декількох каналах, так як засоби масової інформації і платформи пристроїв все більше диверсифицируються.

За даними Google, більше 50% всіх мобільних пошукових запитів мають локальні наміри, а 17% пошуку відбувається, поки споживачі знаходяться в русі.

Реклама Digital Out-Of-Home (DOOH), також відома як Digital Place-based (DPb), використовує стратегічно розміщені мережеві дисплеї для цифрових вивісок, щоб доставляти по ходу споживачів, коли вони знаходяться за межами свого будинку.
Мобільні та цифрові зовнішні носії на основі розташування є частиною більшої багатоекранної екосистеми, яка ефективно підсилює рекламу бренду, щоб створити більш глибокий рівень взаємодії з активними споживачами.

Чому розташування Нова валюта маркетингу націлена на директорів з маркетингу, покупців і стратегів ЗМІ і дає уявлення про те, чому маркетологи все частіше переносять свої рекламні долари на ці швидкорослі медіа-платформи.

Основні відомості про те, чому місце розташування є новою валютою маркетингу, включають:

підключений споживач
посилення моментів
Планування багатоекранний кампаній
Посилення охоплення засобами DOOH