компания эпатаж груп

РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ЕПАТАЖ ГРУП»

ВИГОТОВЛЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ:

• вивіски • стелли • брендування приміщень • POS матеріали • брендування автомобілів • широкоформатний друк
изготовление наружной рекламы


Зовнішня реклама: види конструкцій

Зовнішня реклама – настільки велика галузь, що перерахувати всі види її рекламних конструкцій практично не можливо. У кожній країні існують свої специфічні конструкції, які найбільш підходять для залучення клієнтів враховуючи національні особливості. Однак, є ряд стандартних площин зовнішньої реклами, які за роки засвідчили себе як дуже ефективні інструменти продажів. Давайте їх розглянемо.

 
Біллборд (стандартний розмір 3 * 6м)
 
Мабуть, біллборд – найпопулярніший і найбільш стандартний вид зовнішньої реклами, адже розрахований не тільки на транспортний потік, але і на пішоходів. Не рахуючи вивісок і табличок, біллборд – це перший тип зовнішньої рекламної конструкції, з якого і почалася світова ера зовнішньої реклами.
 
Детальніше
Сітілайт (стандартний розмір 1,2 * 1,8 м)
 
Сітілайти – яскраві рекламні конструкції мегаполісів. Перевага даного виду зовнішньої реклами у тому, що картинка розташована на рівні людини і яскраво освітлюється у темний час доби.
 
Детальніше
 
Призматрон (стандартний розмір 3 * 6м)
 
Призма (призматрон) – це різновид білборда. Основна відмінність у тому, що поверхня призми складається з десятків трикутників (від цього й назва) дозволяє розмістити на одній площині до трьох сюжетів. Вважається, що поворотний механізм із зміною сюжету привертає більше уваги до реклами. Швидкість зміни сюжету 10-15 сек.
 
Детальніше
 
Беклайт
 
Беклайт (від англ. Backlight – лампа підсвічування) – це конструкція зовнішньої реклами схожа на білборд. Характерна особливість – внутрішня підсвітка, яка дозволяє рівномірно освітлювати рекламний сюжет.
 
 
Детальніше
 
Тролл або перетяжка (стандартний розмір 1 * 5м)
 
Тролл являє собою розтяжку полотна (часто вініл), розміщену над проїжджою частиною дороги. Тролли сприяють точному попаданню у цільову аудиторію, тому що спрямовані на водіїв і пасажирів автомобітей і громадського транспорту. Також перетяжки зовнішньої реклами використовують як покажчики або для анонсування небудь події (вибори, концерт, акція і т.д.).
 
 
Брандмауер
 
Брандмауери – найдорожчий вид зовнішньої реклами. Це просто полотно із зображенням величезних розмірів, яке, як правило, кріпиться на бічній або задній (рідко лицьовій) фасад будівлі. Дуже популярні брандмауери на «заморожених» будівельних об’єктах а також на великих будинках в дуже жвавих частинах міста. Брандмауер просто не можливо не помітити, так як він сильно виділяється серед приглушеною палітри міської архітектури.
 
Інформаційно-рекламний покажчик
 
Інформаційно-рекламний покажчик відрізняється від інших типів зовнішніх рекламних конструкцій тим, що не просто гармонує із загальною архітектурою міста, він є його невід’ємною частиною. Тому водії і пішоходи охоче звертаються до них, сприймаючи їх не як нав’язливу рекламу, а як корисне джерело інформації.
 
 
 Work.ua — самий кльовий наш партнер