изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
Пн -Пт:900-1800 | г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | company-epatage@ukr.net | epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, биллборды, ситилайты, троллы, стеллы, штендеры, оформление торговых и выставочных помещений, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы.
наружная реклама Киев


POS-матеріали

Неможливо собі уявити  магазин, ресторан, банк, салон краси без вивіски із назвою, або ж, стрілкою, що вказує напрямок до нього. Біля ресторанів часто можна побачити фігурну підставку під меню, а в супермаркетах - дизайнерські покажчики ціни або так звані «продакт кардс» (англ.product cards).

На виставках експоненти в подарунок відвідувачам роздають різноманітні брелоки, чашки, календарики, ручки, блокноти, магніти на холодильник тощо. Все це відноситься до рекламних POS-матеріалів (від англ. Point of Sales - точка продажу, місце продажу).

POS-матеріали це невеликі конструкції або друковані матеріали, які презентують продукт або компанію в місцях реалізації. Вони привертають додаткову увагу до фірми, торгової марки. POS-матеріали відносяться до BTL-реклами і дають можливість індивідуально донести рекламну інформацію до людини, а не до широкого загалу людей. Ці матеріали інформативні і за рахунок цього чудово стимулюють продажі.

POS-матеріали представлені у різних видах, масштабах, конструкціях. Поділяються на 4 типи. Розглянемо їх.

Pos-матеріали, розташовані зовні, допомагають потенційному клієнту знайти потрібний магазин, офіс, банк, кафе, ресторан і т.п. Зазвичай це панель-кронштейни, штендери, ростові фігури.

POS-матеріали, що відносяться до вхідних груп, нагадують клієнтам про акції або інформують про спеціальні пропозиції. До них відносяться: таблички - невеликі картонні, паперові або пластикові прямокутні вивіски, на яких розміщена інформація, подібна до такої - «Відкрито/Закрито»; продакт кардс - зображення, плакати з інформацією про товари чи послуги підприємства.

POS-матеріали, які розташовуються у торгівельному залі, інформують клієнта про товари. Бувають настільні (розміщуються на столі), поличні, тримачі цінників і підвісні кишені.

POS-матеріали, які відносяться до індустрії розваги, так званої HoReCa. Це меню-холдери або ж тейбл-тенти, вироби із металу або дерева (рідше пластмаси), на якому розміщено меню закладу. Ставлять меню - холдер безпосередньо перед входом у приміщення.