[No pictures in galley]
Самоліпна плівка – це ідеальний варіант для зовнішнього оформлення фасадів будинків, вітрин, стін приміщень, а також для накочення до твердих матеріалами.
Існують різні види самоклеючих плівок, вони відрізняються за якістю, щільності, складу, типу поверхонь. Головною відмінністю самоклеїться плівки, як матеріалу для реклами, є великий спектр її можливостей.
Самоліпна плівка складається з двох шарів, перший – це кольоровий шар, або прозора основа спеціально призначена для фарбування і другий шар – це шар, який служить клеїться основою. За рахунок щільного ПВХ шару, який найчастіше використовується в самоклеючиїх плівках, вона є водонепроникним матеріалом, який служить в середньому від 2-х до 5-ти років залежно від призначення.
Різноманітність колірної гамми і можливості друку на самоклеючій плівці дозволяє використовувати її буквально для самих різних видів зовнішньої реклами, починаючи від вітрин магазинів, закінчуючи Брендірованієм автомобілів. Найпопулярніша і універсальна плівка – це Oracalсеріі 641, вона відрізняється не тільки практичністю, але і бюджетних.
Окремий клас плівок – це перфоровані плівки. Вони мають безліч отворів, при цьому з внутрішньої сторони вони абсолютно просвітні, а надруковане на зовнішній стороні зображення на виглядає цілісно. Так само її називають дзеркальної самоклеючою плівкою з ефектом односторонньої видимості. Найчастіше вона застосовується для реклами на громадському транспорті або на вітринах.
Часто плівка клеїться у вигляді аплікацій. Фігурне різання виконується спеціальним плоттером і дозволяє вирізати візерунки найвищої складності.
Найчастіше самоклеящуюся плівку використовують для виробництва вивісок, оформлення вітрин і брендування автомобілів. З оформленням вітрин, все дуже просто. Зазвичай на полотна прямокутної форми наноситься рекламне зображення високої якості, потім клеїться на вітрину, або іншу плоску поверхню.
Брендування автомобілів – це більш складна і копітка робота. Обклеювати можна як кузов автомобіля, так і гнучкіша легкові автомобілі.