изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
Пн -Пт:900-1800 | г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | company-epatage@ukr.net | epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, биллборды, ситилайты, троллы, стеллы, штендеры, оформление торговых и выставочных помещений, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы.
наружная реклама Киев


Реклама на радіо в Києві і Україні

 

реклама на радиоРадіореклама, як і реклама на ТБ, вважається наймасовішою і дозволяє охопити широкі маси потенційного споживача того чи іншого продукту. Разом з тим, витрати на розміщення реклами на радіо істотно менше, ніж відеореклама, а це, в свою чергу, дає можливість рекламодавцям отримати медіа охоплення своєї цільової аудиторії при більш скромному рекламному бюджеті.

А для багатьох товарних категорій реклама на радіо взагалі єдиний спосіб провести масштабну рекламну кампанію.

Частота трансляцій реклами на радіо забезпечує велике охоплення аудиторії, що дозволяє досягати високої ефективності.
Радіореклама може бути по-різному представлена: пряма реклама (радіо ролики в рекламному блоці), спонсорство програм і рубрик, випусків новин, прогнозу погоди – тег ведучого + ролик поза рекламного блоку, який є по суті частиною програми, розіграшу і т.д ..

переваги радіореклами

– дає хороші результати навіть для відносно невеликого бізнесу;
розміщення реклами на радіо дозволяє впливати на певним тип аудиторії;
виготовити рекламний радиоролик досить просто і недорого, більше того, це досить цікаво;
– доносить рекламу до людей активних, що переміщаються, що дозволяє працівникам роздрібної торгівлі буквально «витягувати» клієнтів з машин;
– радіо – одне з найбільш інтимних засобів масової інформації, що особливо цінно для рекламодавця;
радіо реклама прекрасно створює навколо подій (відкриття нового торгового комплексу, розпродаж, спеціальні пропозиції) атмосферу урочистості та актуальності;
– легко внести зміни як до тексту радіореклами, так і в медіаплан її розміщення в ефірі;
– радіоаудиторії звичайно трохи молодша, ніж типові читачі газет, і тому більш охоче купує нові товари та послуги.