изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
Пн -Пт:900-1800 | г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | company-epatage@ukr.net | epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, биллборды, ситилайты, троллы, стеллы, штендеры, оформление торговых и выставочных помещений, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы.
наружная реклама Киев


Реклама у метро

Реклама у метро, так само як і зовнішня реклама, дозволяє охопити величезну аудиторію потенційних споживачів. І хоча вже де тільки не зустрітнеш рекламні пропозиції у підземках міста, попит на розміщення не спадає, а навпаки зростає із кожним роком. «І чому ж?» - запитаєте Ви. Та тому що вона діє!

Сьогодні попит на таку рекламу досить великий, Ви й самі можете пересвідчитись у цьому, проїжджаючи станціями метро Києва або Харкова. При вході і виході з метро, на платформах, шляхових стінах, ескалаторних склепіннях, на пересадочних вузлах, і навіть на касових стійках можна рекламу. У чому ж секрет такої популярності?
Давайте проаналізуємо, як же діє реклама у метро на людину. Отже, в метрополітені люди знаходяться у замкнутому середовищі, часом це створює невеликий психологічний дискомфорт. У «полоні» сірих стін нікуди спрямувати погляд. Пасажири шукають, чим відволікти себе, де отримати нову інформацію, на що звернути свою увагу під час нудного очікування поїзда або пересування на ескалаторі. Тому, стоячи на пероні або у вагоні, вони роздивляються рекламу, читають повідомлення, запам'ятовуючи бренд або привабливу рекламну пропозицію.
Щодня пасажиропотік на станціях столиці в середньому становить від 30 до 100 тис. чоловік. Це досить багато, враховуючи, що реклама у метро практично не залишається непоміченою. Тому з кожним днем попит на неї зростає.
Компанія «Епатаж Груп» пропонує широкий спектер послуг з розміщення реклами у метро Києва та Харкова. Наші фахівці підберуть найбільш вдале місце для розміщення Вашої реклами і виготовлять якісні макети.
Реклама в метро не просто охоплює «маси», а реально приваблює споживачів. Її універсальність обумовлена здатністю однаково успішно     працювати в умовах проведенням іміджевих кампаній так і для реклами, орієнтованої на збільшення обсягів продажів.