изготовление наружной рекламы
Эпатаж груп
Пн -Пт:900-1800 | г.Киев. ул. Кирилловская 69в, оф.513 | company-epatage@ukr.net | epatage2016
Изготовление и размещение наружной рекламы:
вывески, биллборды, ситилайты, троллы, стеллы, штендеры, оформление торговых и выставочных помещений, брендирование автомобилей, витрин, торгового оборудования, POS-материалы.
наружная реклама Киев


Реклама у метрополітені на станціях

Реклама в метрополітені на станціях – це, мабуть, найширше поле для втілення найбільш сміливих креативних ідей рекламників. Величезну площу станції можна перетворити на казковий ліс, або яскраву футбольну площадку, вона може перевтілиться в затишні стіни будинку або в прекрасні пейзажі тихоокеанських островів.

Поширений вид реклами на станціях метрополітену це реклама на шляхових стінах.

Розміщення реклами на шляхових стінах дає можливість за відносно невелику вартість покрити будь-яку станцію метро. Вона розміщується на стіні, яка розташована навпроти платформи, тому добре просматрюється великою кількістю людей.

Брендування станцій це можливість голосно заявити про себе суспільству або поліпшити імідж компанії. Для брендування станцій використовують підлогу, стіни, сходи, укоси, колони, двері і тд. Якщо виникає необхідність розмістити тимчасові рекламні конструкції, це можна легко зробити.

Цей вид реклами в метро показує високу ефективність, адже в межах замкнутого простору можна створити особливу атмосферу, в яку занурюється кожен пасажир, який там знаходиться. Тільки за рахунок масштабу реклами, розміщеної на станції можна досягти максимального впливу на пасажира. Застосування сучасних технологій в обклеюванні дає можливість розміщення інформації високої якості на будь-яку поверхню.

Можна розмістити рекламу і на лайтбоксах, які встановлені на достатньо вискому рівні на території станцій метро. Вони можуть бути розміщені на стіні, вище дверей виходу після турнікетів або на кабінках чергових по станції. Залучення уваги до лайтбоксів досягається розміщенням всередині його ламп.

Реклама на станціях метро справить незабутнє враження на кожного пасажира, що потрапляє до підземки. Найголовніше, що вона несе тільки позитивне сприйняття у свідомість кожної людини, адже містить момент несподіванки, подиву. Зачіпаючи нервову систему людини за рахунок яскравих кольорів і величезних розмірів, вона потім міцно закріплюється у свідомості, сприяючи запам’ятовуванню і впізнаваності бренду.