Види зовнішніх рекламних конструкцій
изготовление наружной рекламы

Виготовлення вивісок,широкоформатний друк

вивіски, світлові букви, об'ємні букви, стели, таблички, покажчики, широкоформатний друк, друк банерів, друк на самоклеючій плівці, друк на плівці Oracal, штендери, оформлення торгових приміщень, брендування автомобілів, поклейка вітрин плівкою, POS-матеріали, хештеги.
наружная реклама Киев
Рус


Зовнішня реклама: види конструкцій

Зовнішня реклама – настільки велика галузь, що перерахувати всі види її рекламних конструкцій практично не можливо. У кожній країні існують свої специфічні конструкції, які найбільш підходять для залучення клієнтів враховуючи національні особливості. Однак, є ряд стандартних площин зовнішньої реклами, які за роки засвідчили себе як дуже ефективні інструменти продажів. Давайте їх розглянемо.

 
Біллборд (стандартний розмір 3 * 6м)
 
Мабуть, біллборд – найпопулярніший і найбільш стандартний вид зовнішньої реклами, адже розрахований не тільки на транспортний потік, але і на пішоходів. Не рахуючи вивісок і табличок, біллборд – це перший тип зовнішньої рекламної конструкції, з якого і почалася світова ера зовнішньої реклами.
 
Детальніше
Сітілайт (стандартний розмір 1,2 * 1,8 м)
 
Сітілайти – яскраві рекламні конструкції мегаполісів. Перевага даного виду зовнішньої реклами у тому, що картинка розташована на рівні людини і яскраво освітлюється у темний час доби.
 
Детальніше
 
Призматрон (стандартний розмір 3 * 6м)
 
Призма (призматрон) – це різновид білборда. Основна відмінність у тому, що поверхня призми складається з десятків трикутників (від цього й назва) дозволяє розмістити на одній площині до трьох сюжетів. Вважається, що поворотний механізм із зміною сюжету привертає більше уваги до реклами. Швидкість зміни сюжету 10-15 сек.
 
Детальніше
 
Беклайт
 
Беклайт (від англ. Backlight – лампа підсвічування) – це конструкція зовнішньої реклами схожа на білборд. Характерна особливість – внутрішня підсвітка, яка дозволяє рівномірно освітлювати рекламний сюжет.
 
 
Детальніше
 
Тролл або перетяжка (стандартний розмір 1 * 5м)
 
Тролл являє собою розтяжку полотна (часто вініл), розміщену над проїжджою частиною дороги. Тролли сприяють точному попаданню у цільову аудиторію, тому що спрямовані на водіїв і пасажирів автомобітей і громадського транспорту. Також перетяжки зовнішньої реклами використовують як покажчики або для анонсування небудь події (вибори, концерт, акція і т.д.).
 
 
Брандмауер
 
Брандмауери – найдорожчий вид зовнішньої реклами. Це просто полотно із зображенням величезних розмірів, яке, як правило, кріпиться на бічній або задній (рідко лицьовій) фасад будівлі. Дуже популярні брандмауери на «заморожених» будівельних об’єктах а також на великих будинках в дуже жвавих частинах міста. Брандмауер просто не можливо не помітити, так як він сильно виділяється серед приглушеною палітри міської архітектури.
 
Інформаційно-рекламний покажчик
 
Інформаційно-рекламний покажчик відрізняється від інших типів зовнішніх рекламних конструкцій тим, що не просто гармонує із загальною архітектурою міста, він є його невід’ємною частиною. Тому водії і пішоходи охоче звертаються до них, сприймаючи їх не як нав’язливу рекламу, а як корисне джерело інформації.